La a doua sa participare la ADOR, Proximity Bucureşti este premiată cu două trofee pentru campania „From Work to School” realizată pentru Festivalul Brazilor de Crăciun (client Organizatia Salvaţi Copiii). Din cele două campanii înscrise în festival, „From Work to School” a fost câştigătoarea în categoria Social Services for disadvantaged categories obţinând, de asemenea, şi trofeul pentru Best of Category.
“From Work to School” este o campanie de direct mailing prin care companii de top din domeniul modei precum şi designeri celebri au fost invitaţi să se implice pro bono susţinând prin creaţiile lor cauza Festivalului Brazilor de Crăciun – sprijinirea şi reintegrarea copiilor defavorizaţi în ciclul şcolar.
Echipa care a realizat campania este formata din Cristina Ciucă (Art Director), Călin Ionescu (Copywriter), Gabriela Terchilă (Managing Director Proximity Bucureşti), Creative Directors Proximity Bucureşti: Călin Ionescu şi Cristina Ciucă, iar din partea clientului Gabriela Alexandrescu (Executive President Organizaţia Salvaţi Copiii).
“Am aşteptat 5 ani pentru primul Ad’Or. Şi 5 minute pentru al doilea. La o prima vedere, s-ar zice că am progresat ceva în alea 5 minute. La o a doua, că am învăţat ceva în ăia 5 ani”, declară Călin Ionescu, Creative Director Proximity Bucureşti.
“Mă bucur enorm că, după ce munca noastră a fost recunoscută la nivel internaţional în ultimii ani, am câştigat şi acest premiu la cel mai important festival de publicitate din România”, spune Cristina Ciucă, Creative Director Proximity Bucureşti.
“Ne bucurăm pentru rezultatele obţinute de partenerii noştri la cel mai important festival de publicitate din România. Performanţa Proximity de la ADOR 2010 confirmă o dată în plus ataşamentul agenţiei faţă de cauza Festivalului Brazilor de Crăciun. Cred că, în definitiv, acesta este şi secretul succesului campaniilor realizate împreună.”, Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv Salvaţi Copiii.
Parteneriatul dintre Proximity Bucureşti şi Organizaţia Salvaţi Copiii pentru realizarea Festivalul Brazilor de Craciun este unul cu tradiţie. Cele două trofee ADOR de anul acesta completează seria premiilor internaţionale obţinute de agenţie la Festivaluri de renume precum DMA Echo Awards -„Oscarurile” industriei mondiale de Direct & Relationship Marketing.