o premieră pentru piaţa din România
Proximity a dezvoltat site-ul promoţiei Pepsi, „Trăieşte fotbalul adevărat!”, provocându-i pe consumatori la un joc de fotbal ce reprezintă o premieră pentru piaţa noastră. Procesul de creare şi dezvoltare a acestuia a fost unul complex, incluzând filmarea pe cromă a fiecărei secvenţe, urmată de animarea şi programarea lor. Proiectul a fost o provocare plăcută pentru toţi cei implicaţi, fotbaliştii care performează trickshot-urile fiind de fapt programatorii jocului, care sunt foarte pasionaţi de fotbal şi cărora le-a făcut o reală plăcere să se afle în această ipostază.
Consumatorii pot intra în concurs cumpărând un produs Pepsi participant la promoţie (Pepsi Regular, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist sau Pepsi Twist Light), iar pe baza codului de sub capac, se pot loga la site-ul creat de Proximity, //www.pepsi.ro/fotbaladevarat/. Aici sunt invitaţi să intre într-un joc antrenant şi interactiv în care îşi vor demonstra abilităţile de fotbalişti.
Mecanismul de câştig este unul simplu, o combinaţie între premiile de tip instant win şi tragere la sorţi. Premiile de sub capac sunt reprezentate de 4 excursii la Chelsea FC şi de 10.000 de tricouri cu numărul şi numele a 4 jucători din campania Pepsi: David Beckham, Ronaldinho, Frank Lampard, Thierry Henry. Cei care nu au câştigat unul dintre premiile „instant” găsesc sub capac un cod unic ce le permite accesul într-o zonă dedicată jocului Fotbal Adevarat, astfel: intră pe pagina promoţiei, introduc codul şi pot înscrie un gol din trei încercări, pentru a intra în tragerea la sorţi pentru o consolă de jocuri Sony PlayStation Portable. Pe toată perioada promoţiei, se vor acorda 168 de console de jocuri.
“Suntem foarte mândri de site-ul creat pentru Pepsi, pentru că am reuşit să adăugăm o nouă dimensiune unei campanii internaţionale, precum şi să implicăm şi să interacţionăm cu consumatorii Pepsi, astfel încât să dezvolte o relaţie cu marca Pepsi. Jocul este antrenant, provoacă şi implică, iar şansele de câştig şi premiile sunt atractive. Succesul acestui proiect este validat de cele peste 50.000 de vizite pe site, care ne arată că participanţii au simţit din plin spiritul campaniei de fotbal: acţiune, dinamism, implicare”, spune Gabriela Terchilă – Managing Director Proximity.
Echipa Proximity care a contribuit la realizarea campaniei este formată din Gabriela Terchilă – Managing Director şi Vlad Popovici – Account Manager împreună cu sprijinul echipei de programare de la DIFFstudios.
{mosloadposition user10}