Proximity va gestiona contul Bramac, urmând să asigure pentru noul său client servicii integrate de ATL şi BTL, începând cu luna februarie a acestui an.
Unul dintre obiectivele colaborării vizează crearea unei campanii de comunicare ce va aduce în atenţia clienţilor Bramac avantajele soluţiilor şi produselor oferite de producător pe piaţa din România. „Proximity a înţeles bine chiar de la început obiectivele de comunicare ale clientului şi a fost capabilă să le traducă într-un mod creativ, într-o campanie de comunicare, fără însă a înlătura elementul pragmantic, în sensul că toate propunerile de creaţie s-au adresat direct necesităţilor de business ale clientului”, a declarat Gabriela Terchilă, Managing Director Proximity.
„La pitch-ul organizat de firma Bramac au participat trei agenţii de publicitate. Ceea ce ne-a determinat să acordam votul nostru de încredere agenţiei Proximity, a fost profesionalismul şi creativitatea de care au dat dovadă în abordarea temei propuse de noi pentru pitch. Ne bucurăm de colaborarea pe care am început-o şi suntem convinsi că am făcut alegerea bună”, a precizat Cristina Stoica, Marketing Manager Bramac.
{mosloadposition user10}