Peste 1 milion de oameni și-au împărtășit obiceiurile alimentare sănătoase în social media
Beko, unul dintre cele mai importate branduri de electrocasnice, care și-a asumat misiunea globală de prevenire a obezității infantile, a reușit să mobilizeze peste 1,000,000 de persoane din întreaga lume să își împărtășească obiceiurile alimentare sănătoase în social media. Cu peste un milion de postări #EatLikeAPro în doar 11 zile, Beko este încântat să anunțe că donațiile au atins pragul de 1,000,000 de euro.
Campania #EatLikeAPro, lansată în data de 30 aprilie a acestui an, a făcut apel la utilizatorii canalelor social media pe care i-a încurajat să-și împărtășească obiceiurile alimentare sănătoase folosind #EatLikeAPro pentru a genera donații. Fiecare postare apărută pe Twitter sau Instagram a reprezentat 1 Euro donat către UNICEF de Beko.
Misiunea brandului Beko este susținută de echipa FC Barcelona, care a prezentat inițiativa #EatLikeAPro pe tricourile echipei în timpul meciului El Clásico (FC Barcelona vs. Real Madrid), cel mai vizionat meci de fotbal al echipelor de club din lume.
Inițiativa globala Beko #EatLikeAPro derulată în parteneriat cu FC Barcelona și UNICEF își propune creșterea gradului de conștientizare cu privire la obezitatea infantilă, o problemă globală reală cu care ne confruntăm în prezent. Donațiile strânse până în prezent vor fi folosite pentru a oferi familiilor și școlilor primare informații, instrumente și sprijin pentru a îmbunătăți dietele, creșterea și dezvoltarea a 600.000 de copii din America Latină.