Adi Igrisan il provoaca pe Adi Despot sa incerce noua bere Bruna
Timișoreana a lansat campania “Provocarea Brunei: Convinge-l pe Adi Despot să încerce o Timișoreana Brună!”, o componentă de digital care face parte din strategia națională de lansare a noului sortiment de bere, Timișoreana Brună. Campania a început în data de 1 August și va dura până pe 15 septembrie.
Începând cu luna august, Timișoreana are și o componentă de digital în contextul lansării Timișoreana Brună. Partea cea mai importantă a acestui proiect este reprezentată de un concurs pentru consumatori care se desfășoară pe site-ul Timișoreana, //www.beretimisoreana.ro/bruna/. Fanii Timișoreana Brună trebuie să demonstreze că pot avea cele mai bune argumente pentru a-l convinge pe Adi Despot să încerce noul sortiment.
Concursul are la bază un spot ce îi are ca protagoniști pe Adrian Igrișan și Adrian Despot care stau într-un bar și beau o bere. După ce urmăresc împreună spotul Timișoreana Brună, începe o adevărată confruntare în care Adrian Igrișan încearcă să-l convingă pe Adi Despot să încerce Timișoreana Brună. Pentru că nu reușește, Igrișan face apel către toți fanii Timișoreana Brună, cerându-le ajutorul.
Mecanismul de funcționare este unul foarte simplu: userul trebuie să intre pe site-ul //www.beretimisoreana.ro/bruna/, să urmărească spotul și trebuie să îl convingă prin argumente pe Adi Despot să încerce o Timișoreana Brună.
“Această campanie înseamnă mult pentru Timișoreana, așa cum înseamnă și lansarea noului sortiment, Timișoreana Brună – o bere ușoara de băut, cu doar 5% alcool și gust bogat de malț caramelizat. Strategia de lansare națională are mai multe componente, iar componenta digitală este foarte importantă pentru că permite un dialog personalizat cu toți consumatorii noștri și astfel putem să aflăm părerile lor în timp real. Timișoreana Brună este un sortiment nou pe piață, dar avem convingerea că în scurt timp va ajunge la fel de îndrăgită ca sora ei, Timișoreana Blondă. Aceasta campanie își propune să facă cunoscută această nouă variantă de bere și să educe consumatorii despre beneficiile produsului, pornind de la argumente reale venite de la cei care au gustat și au apreciat berea brună. Campania abia a început, dar avem mulți susținători, până în prezent având deja 10.418 de argumente propuse de 3.807 de oameni.” ne-a declarat Cristina Gherman, Senior Brand Manager Timișoreana.
În plus, mai există și alte mecanisme atractive pe site. În funcție de argumentul trimis, userii pot vedea diferite mini video-uri, dar și în funcție de tastele apăsate în timpul navigării pe site. Detalii despre Timișoreana Brună, precum și regulamentul oficial al campaniei se regăsesc pe site-ul //www.beretimisoreana.ro/bruna/.
În fiecare săptămână sunt alese cele mai bune și convingătoare argumente și sunt premiate astfel: trei câștigători pe zi primesc câte un bax de bere Timișoreana Brună, un câștigător pe săptămână primește un iPad mini și un câștigător pe săptămână primește o camera foto Olympus. La finalul campaniei cele mai puternice două argumente care au reușit să-l convingă pe Adi Despot să încerce Timișoreana Brună vor fi premiate cu Smart TV de la Samsung.