Provident continuă să vină în întâmpinarea clienților săi prin noua campanie “Voiajul” , cu componentă promoțională, semnată Jazz. “Ȋmprumutul pentru o vară pe cinste” este adresată atât clienților noi cât și celor existenți: până în 24 august Provident le oferă tuturor celor care iau un împrumut posibilitatea de a câștiga prin tragere la sorți unul din cele 10 premii săptămânale în valoare de 1.500 de lei fiecare.
“Noua promoție reprezintă încă o posibilitate oferită clienților nostri de a face ceva mai mult pentru ei, dar și pentru cei dragi lor. Ne-am dorit ca modul în care transmitem acest mesaj să păstreze tonul optimist și emoțional al platformei de brand. Povestea din “Voiajul” este una romantică: un cuplu trecut de prima tinerețe, dar încă îndrăgostit, își doreste foarte mult să plece într-o a doua lună de miere, iar cu împrumutul Provident această poveste devine una reală”, declară Marilena Bârligă, Senior Marketing Manager, Provident.
Spotul ne introduce în intimitatea unei familii obișnuite de români, alături de care retrăim bucuria și emoția unui voiaj de nuntă în Delta Dunarii. Prin această poveste, campania recunoaște nevoia tuturor de a trăi momente frumoase, fie ele o vacanță la mare sau la munte, practicarea unui hobby ca pescuitul sau prezența la un concert al trupei preferate. Pentru că o astfel de experiență te apropie de cei pe care-i iubești și îți poate da energia și puterea de muncă de care ai nevoie pentru mai mulți ani de acum încolo.
“Voiajul este un spot special. Povestea este duioasă, actorii sunt un cuplu real, iar muzica făcută de Electric Brother este perfectă pentru situațiile din spot. Banii nu aduc fericirea, dar chiar ajută atunci când vrei să îți pui în practică un gând frumos.” declară Valentin Suciu, Partener & Creative Director la Jazz.
Campania este declinată integrat pe mai multe medii: tv, online, outdoor, presa, tranzit, radio, comunicare directă. În ceea ce privește componenta de online, spoturile sunt prezente în youtube, cu execuții speciale și susținute de o campanie contextualizată, în funcție de specificul site-ului pe care apare.
Campania face parte din strategia de repoziționare a Provident Financial România, începută anul trecut, prin care compania urmărește consolidarea unui brand puternic în domeniul financiar, adresat persoanelor care aspiră către o viață mai bună, dar care nu au întotdeauna la îndemână resursele necesare pentru a transforma o oportunitate într-o poveste frumoasă.
Agenție: Jazz. Casa de producție: Multimedia Est. Regizor: Radu Muntean.
Echipa Provident: departamentul de marketing