olimpica a Romaniei
Sigur nu o cunoști?
Campania națională “Țară, țară, vrem campioane” va continua povestea performanței gimnasticii românești în lume.
Gimnastica e singurul sport în care românii s-au întrecut și se întrec în continuare de la egal la egal cu marile puteri ale lumii: americanii, rușii și chinezii. De la Nadia la Andreea Răducan, de la Lavinia Miloșovici la Sandra Izbașa, toate campioanele din gimnastică sunt un motiv de mândrie pentru români. Greutatea tuturor medaliilor de aur câștigate de gimnastica românească probabil e mult mai mare decât cea a trofeului Campionatului Mondial de fotbal. Românii traiesc cu intensitate emoțiile fiecărei sărituri, acrobații, medalii, realizări ale gimnasticii romanești.
În spatele fiecărei medalii se ascund însă sute de ore de antrenament, o echipă dedicată creșterii talentelor, dar mai ales copii care să fie pasionați de gimnastică și care să își dorească să se dedice performanței sportive. ProTV, Petrom și Leo Burnett cred ca e timpul ca gimnastica să fie sprijinită. Iar noua campanie “Țară, țară, vrem campioane!” este felul în care acest sprijin se materializează. Timp de 6 saptămâni, marii inventatori de campioane Mariana Bitang și Octavian Bellu vor căuta următoarele Nadia Comăneci și Andreea Răducan în 5 orașe ale României (caravana va debuta în Constanța pe 10 mai și se va încheia pe 7 iunie în București).
Microsite-ul special vremcampioane.protv.ro este punctul principal al campaniei, fiind susținut de rețeaua de site-uri aparținând de ProTv, dar și prin spoturi TV și radio. Campania este susținută atât de pagina oficială de Facebook Gimnastele României (https://www.facebook.com/GimnasteleRomaniei), cât și de marile pagini de Facebook din portofoliul Internet ProTV (peste 9 milioane de fani duplicați).
Liliana Stănculeț, Corporate Brand Manager Petrom declară: “Poveștile sportului românesc sunt cele mai frumoase feluri prin care noi ne prezentăm mai departe în lume. În gimnastică, România este sinonimă cu performanța la cel mai înalt nivel, iar această campanie este felul Petrom de a contribui la scrierea poveștii performanței românești.”
“Suntem o țară în care talentul nu lipsește, doar că așteaptă să fie descoperit și modelat. Suntem încrezători că în această formulă câștigătoare, gimnastica românească va avea parte de acea infuzie de tinerețe și speranță care să ne ofere și în continuare realizări și fotografii cu podiumul dominat de culorile drapelului nostru”, completează Mariana Bitang.
“Dacă până acum talentul deosebit al viitoarelor campioane olimpice era descoperit în sălile de sport sau în școli, e foarte posibil ca viitoarea campioana olimpică a României să fie descoperită online. Mixul de comunicare online și TV creează premisele unei campanii de succes care ne poate readuce emoțiile cu care ne-a obișnuit gimnastica în ultimele decenii”, este de părere Cosmin Preda – Digital Sales Manager ProTV.
Echipa care a colaborat în campanie este formată din:
Petrom: Liliana Stănculeț – Corporate Brand Manager
ProTV: Carmen Socoteanu – Head of Sponsorship-Contextual Advertising Sales, Cosmin Preda – Digital Sales Manager, Greta Goran – Brand Manager Sport
Leo Burnett: Lorand Balint – Managing Director, Irina Becher – Creative Director, Andreea Ghenoiu – Copywriter, Ioana Avram – Art Director, Codrina Ciubotaru – Brand Communication Director, Alexandra Pătârlăgeanu – Brand Communication Executive