Campania “Protejează-i aripile”, un amplu proiect de comunicare ce a încurajat testarea HPV și a contribuit la decizia anunțată de Ministerul Sănătății de a reintroduce vaccinarea gratuită anti-HPV, a fost inclusă de publicația The Holmes Report 2019 în topul celor mai valoroase campanii de PR din ultimii 10 ani.
În urma votului public, aceasta a fost desemnată a doua cea mai valoroasă campanie de comunicare a decadei, poziție pe care o împarte alături de campania P&G – ”Like a girl”.
Dezvoltată de Rogalski Damaschin Public Relations împreună cu divizia sa de PR Good Affairs pentru MSD România, campania “Protejează-i aripile” a fost selectată în acest top, alături de alte 9 proiecte de comunicare din întreaga lume, pe baza rezultatelor obținute în cadrul competiției SABRE AWARDS EMEA – premiul “Best in Show” Platinum Sabre Awards, acordat celei mai valoroase campanii din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) și Gold pentru categoria Public Affairs. De asemenea, campania s-a clasat pe locul 2 în clasamentul Global Sabre Awards 2019, care anunță cele mai valoroase campanii de comunicare la nivel mondial, din respectivul an.
“Protejează-i aripile” devine, astfel, singura campanie concepută și implementată de o agenție din România ce a fost inclusă în lista celor mai remarcabile campanii de PR din ultima decadă.
Holmes Report este cea mai relevantă voce din domeniul industriei relațiilor publice la nivel internațional, fiind dedicată îmbunătățirii rolului pe care industria îl joacă în domeniul comunicării către toate categoriile de public. Holmes Report organizează de aproape 20 de ani competiții de renume la nivel internațional, precum Sabre Awards, In2Sabre Awards, Innovator 25 sau Global Creative Index.