Incepand cu luna august, cititorii cotidianului ProSport vor avea la dispozitie un nou mod de a fi la curent cu stirile sportive, prin intermediul unui newsletter dedicat. Astfel, compania de publishing PubliMedia Int’l si White Image Loyalty Solutions isi extind colaborarea, urmand ca agentia de email marketing sa se ocupe de trimiterea zilnica, prin email, a stirilor aparute in editia tiparita si online a cotidianului. “Avand in vedere popularitatea de care se bucura ProSport, aceasta cale de comunicare directa cu cititorii sai vine ca un raspuns firesc fata de fidelitatea de care se bucura cotidianul din partea acestora. Facem tot posibilul pentru a-i multumi, cautand in permanenta cele mai eficiente modalitati de comunicare, iar White Image ne-a convins ca newsletterul este una din cele mai bune solutii”, afirma oficialii ProSport.
Specializata in solutii de loializare prin email, White Image va fi responsabila de gestionarea si scalarea newsletterului ProSport. Cititorii prosport.ro vor avea la dispozitie, pe site, un buton special pentru a se putea abona la newsletterul care le va furniza zilnic, in contul de email, cele mai interesante articole din lumea sportului. De asemenea, cititorii vor avea ocazia de a primi, atunci cand este cazul, alerte cu cele mai fierbinti stiri din sport.
Va puteti abona la newsletter pe siteul prosport.ro sau la adresa: //www.prosport.ro/publicitate/abonare-newsletter-2827991
“Pentru un cotidian si mai ales unul sportiv, este foarte importanta relatia directa cu cititorii sai, iar ProSport a inteles acest lucru apeland la cel mai proactiv instrument de comunicare directa: email-ul. Ne bucuram sa continuam colaborarea cu Publimedia, colaborare ce s-a concretizat, de-a lungul timpului, prin gestionarea comunicarii prin email si a altor branduri din portofoliul companiei (ZIARUL FINANCIAR, BUSINESS Magazin etc)”, spune Andrei Georgescu, managing partner White Image.
{mosloadposition user10}