DHL International România a ales sa continue încă un an parteneriatul cu agenţia Prospero în organizarea “Maratonului DHL Ştafeta Carpaţilor”, componenta de relatii publice fiind asigurată de această dată de agenţia Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucureşti.
Conceptul creativ câştigător al acestei a doua ediţii a maratonului a fost “Alergare, sărituri sau mers la pas. Tu alegi”. Conceptul vine să accentueze încă o dată ideea importanţei de a participa la competiţia sportivă organizată în scopuri caritabile de DHL Romania în fiecare an. Execuţiile creative vor păstra linia umoristică, caldă a campaniei implementate la prima ediţie a maratonului.
Pentru campania de comunicare “Maratonul DHL Ştafeta Carpaţilor”, responsabilităţile Prospero vor consta în dezvoltarea mesajelor creative ale campaniei şi a tuturor activităţilor de promovare pre-maraton către publicul tinţă (direct mailing, campanie de presă şi radio începand din luna aprilie la nivel central, cât şi local, etc), precum şi organizarea şi implementarea maratonului. Pe de altă parte, Ogilvy PR va asigura servicii de relaţii publice şi va coordona comunicarea cu mass media pe întreaga durată a campaniei.
Ca şi anul trecut, campania se adresează atât publicului larg, cât şi mediului de afaceri, companiile fiind invitate să participe fie prin echipe proprii de câte 6 membri, fie prin sponsorizarea unor echipe.
“Maratonul DHL Ştafeta Carpaţilor este un proiect social cu o mare încărcătură emoţională pentru noi, proiect de care suntem foarte ataşaţi, iar agentiile câştigătoare au dovedit profesionalism şi o implicare reală prin prezentările susţinute. Suntem onoraţi să avem lângă noi două agenţii de încredere, alături de care maratonul poate deveni o tradiţie de succes”, a declarat Alexandru Gheorghe, Commercial Manager DHL International România.
Alexandru Călinescu, Director General Prospero, a declarat, referindu-se la colaborarea cu DHL International Romania: “Pitch-ul organizat la începutul acestui an ne-a ambiţionat enorm: am organizat acest maraton şi în 2005, şi a ieşit totul impecabil, iar acum trebuia să aducem un plus de valoare. Prin desemnarea noastră drept agenţia care se va ocupa de implementarea acestui eveniment, dovedim acelaşi profesionalism la standarde înalte, clientul având şi garanţia rezultatelor anterioare.”
«Suntem încântaţi să “alergăm” alături de DHL în acest proiect, iar scopul caritabil al maratonului ne impulsionează cu atât mai mult. Pentru noi maratonul DHL este o experienţă nouă, plină de provocări, şi suntem convinşi că prin acest parteneriat vom reuşi să facem din Maraton o competitie cu traditie, cunoscută şi apreciată de toţi participanţii », a declarat Gabriela Lungu, Managing Director Ogilvy PR
Echipa care va coordona dezvoltarea şi implementarea proiectului “Maratonul DHL Ştafeta Carpaţilor” este formată din:
- DHL International România: Alexandru Gheorghe – Commercial Manager, Greta Gabor – Brand Communication Manager;
- Prospero: Alexandru Calinescu – General Manager, Dana Casapu – Senior Account Manager, Dragoş Voicu – Creative, Andra Voinescu – Project Manager & Implementation.
- Ogilvy PR: Gabriela Lungu – Managing Director, Sorina Mihai – Account Director, Ana Maria Marinescu – Senior Account Executive.
{mosloadposition user10}