Agenţia PROPAGANDA s-a alăturat echipei UNDERCLOUD, pentru al doilea an consecutiv, pentru a da o mână de ajutor în promovarea Festivalului de teatru independent (de orice), un proiect cu tradiţie în peisajul cultural bucureştean, ajuns deja la al 5-lea an de existenţă.
Pentru această ediţie, PROPAGANDA a gândit o continuare a campaniei concepute în 2011, care definea identitatea vizuală a proiectului prin logo şi vizual declinat în toate materialele de comunicare (poster, flyer, spider, bannere online). Ideile creative au plecat şi anul acesta de la aceeaşi poziţionare –„Teatru ca’n viaţă”, teatrul independent fiind o formă modernă de exprimare a emoţiilor, a trăirilor, inspirat din realitatea care ne înconjoară zi de zi.
„Cliseul e că agenţia vrea să fie curajoasă şi sclipitoare, iar clientul, temător, preferă să rămână pe calea bătută, mai cuminte, mai monotonă, dar mai sigură. În ceea ce priveşte proiectul UNDERCLOUD, am avut marele noroc să fim, dimpotrivă, susţinuţi în a face lucrurile diferit. Am fost pe aceeaşi lungime de undă cu cei de la UNDERCLOUD care, promovând un teatru altfel, şi-au dorit exact ce ne doream şi noi: o campanie altfel. Aşa s-a născut campania de anul trecut, care a culminat cu lansarea primei piese de teatru pe Facebook şi care se continuă anul acesta cu alte acţiuni frumoase. Bineînteles că am fost foarte mândri şi fericiţi de ce a ieşit (mai ales că am fost premiaţi la Golden Drum şi la Ad’Or pentru campania de anul trecut) şi am pornit la drum şi anul acesta la fel de entuziasmaţi.” spune Corina Iovan, Strategic Planning Director, PROPAGANDA.
“De când am început cariera de regizor mi-am dorit să existe o agenţie de publicitate care să mă simtă/intuiască artistic şi să redea prin imagine grafică ceea ce eu, ca regizor, redau scenic. S-a produs miracolul abia la întalnirea cu PROPAGANDA, anul trecut, la cea de a IV-a editie a UNDERCLOUD, Festivalul de Teatru Independent (de orice)… As putea chiar să îi consider naşi ai Festivalului ţinând cont că ne-au făcut botezul. Paranteza (de orice) ne defineşte întru totul. Ne-au surprins perfect spiritul, ne redau exact energia…zic doar…Doamne-ajută! să mergem nesfârşit şi creativ împreună.” a declarat Chris Simion, Directorul Festivalului UNDERCLOUD.
PROPAGANDA vă invită, cu drag, la UNDERCLOUD între 3 şi 13 septembrie 2012, în fiecare seară de la orele 19.00 şi 21:00, la Clubul Ţăranului (Muzeul Ţăranului Român).
Despre UNDERCLOUD 2012
Anul acesta, UNDERCLOUD anunţă două premiere – prima ediţie-concurs şi primul an când Festivalul are un Preşedinte Onorific în persoana binecunoscutului regizor Andrei Şerban.
Programul Festivalului include 21 de spectacole, cele mai bune producţii din stagiunea prezentă a teatrelor independente din Bucureşti: “Dragonul de aur” (Premiul Juriului în Gala Absolvenţilor U.N.A.T.C.”I.L.Caragiale”), “Mă mut la mama”, “Refuz să cresc”, “Aplauze pentru Lena”, “Magicway”, “XXL”, “Eu şi Cristina”, “Dumnezeul de a doua zi”, “Chutney”, “Forma Lucrurilor”, ”Jocuri în curtea din spate”, ”Fata din curcubeu”, ”Three O’Clock”, ”Noi 4”, ”Barbaţii sunt de pe Marte, Femeile sunt de pe Venus”, “O piesă deşanţată”, ”Monoloagele vecinului”, “A junk tango story”, ”Trei femei înalte”, ”Actriţa” şi ”7 Blesteme”.
Printre teatrele care participă anul acesta se numără Teatrul Act, Unteatru, Asociaţia Chatarsis, Garsoniera de Cultură, Ture T, Maşina de vise, Godot Cafe Teatru, Teatrul La Masa, Teatrul nu e o clădire, Compania de Teatru D’AYA şi alţii.