Campania “Napolact – brânzeturi din peştera de la Ţaga”, dezvoltată de PROPAGANDA, a fost premiată cu trofeul Bronze Effie la categoria Food products I, în cadrul Galei Effie 2012, ce a avut loc pe 4 iunie, la Ateneul Român.
Acesta este al cincilea an, consecutiv, în care PROPAGANDA şi Napolact sunt pe lista de câştigători, în cadrul competiţiei Effie, premiile obţinute anterior fiind: în 2008 – Silver Effie pentru campania de imagine Napolact “Ca odinioară”, în 2009 – Silver Effie pentru campania de lansare a gamei “Gusturi de demult”, în 2010 – Gold Effie pentru campania de lansare a gamei “Prilej de răgaz” şi trofeul Effie “Sustained succes”, iar în 2011 – Silver Effie pentru campania „Lapte din inima naturii”.
“Suntem foarte bucuroşi şi mândri, în acelaşi timp, că se menţine şi anul acesta tradiţa Effie-ului câştigat de Napolact. Effie-ul din acest an este încă o confirmare pentru noi că am reuşit să construim un brand care are succes susţinut, şi asta pe un teritoriu din ce în ce mai greu de abordat şi de “apărat”, cel al tradiţiei. Dacă la început eram doar noi, acum din ce în ce mai multe branduri se înghesuie şi îşi revendică parte din el”, spune Sonia Panait, Account Director, PROPAGANDA, pentru această campanie.
Campania TV “Napolact – brânzeturi din peştera de la Ţaga”, lansată de Propaganda pentru promovarea sortimentelor Năsal, Alpina, Alpina Afumată, Târnava şi Montana de la Napolact prezintă procesul prin care aceste brânzeturi sunt realizate în fabrica din peştera de la Ţaga. Campania a mai inclus activări in-store, acţiuni de PR (Eye PR), o componentă online – site şi pagină de Facebook dedicate (Senior Interactive) şi componentă media (Universal McCann).
Echipa PROPAGANDA care a lucrat la realizarea campaniei a fost formată formată din: Costin Milu – Deputy Creative Director, Silvia Dumitru – Art Director, Andrei Dragotă – Copywriter, Vlad Bojan – Head of Design, Marcela Moldovan – AV Producer, Corina Iovan – Strategic Planner, Sonia Panait – Account Director, Claudia Cristuţiu – Account Executive, Ioana Constantinescu – Account Executive.
Din partea FrieslandCampina România au contribuit la această campanie: Răzvan Orbulescu – Marketing Director, Marian Chiracheş – Group Brand Manager, Ionel Pereş – Senior Brand Manager, Elena Oancea – Brand Manager, Mircea Badiu – Assistant Brand Manager şi Vasile Buzan – Maestru Brânzar.