În urma pitch-ului organizat de BRD – Groupe Société Générale, la începutul acestui an, Propaganda asigură serviciile de creaţie şi BTL pentru campania aniversară realizată cu ocazia împlinirii a 10 ani de la privatizarea BRD. Campania aniversară a început pe 25 martie avându-i în centru pe campionii Nadia Comăneci, Gheorghe Hagi şi Ilie Năstase. Ea se desfăşoară în perioada martie – decembrie 2009 şi cuprinde o serie de acţiuni declinate pe TV, print, OOH, radio, internet, BTL.
“Suntem încântaţi că am făcut această campanie, iar feedback-ul primit până acum ne arată că este un succes. Poveştile reale, faptul că nimic nu este “fabricat”, aşa cum se întâmplă de multe ori în publicitate, diferenţiază campania BRD. Am demonstrat că avem succes şi în domeniul bancar, după alte campanii cu rezultate bune dezvoltate pentru clienţi din piaţa de capital şi asigurări”, spune Adrian Ţuluca, Director General Propaganda.
Campania aniversară BRD – Groupe Société Générale are la bază un adevăr simplu: în spatele oricărei mari personalităţi stă o altă persoană, necunoscută, care la un moment dat a susţinut campionul de azi.
Aceşti oameni sunt la fel de importanţi ca şi cei care ajung pe podium. Prin această campanie, reflectoarele au fost puse pe cei care nu sunt, de obicei, subiectul fotografiei, pe cei care nu fac ceva extraordinar, pe cei care doar ajută.
Scenariile care stau la baza spoturilor TV pornesc de la istorisirile celor trei campioni, care şi-au adus aminte cu emoţie de copilărie şi de cei care, cândva, le-au dat o mână de ajutor. Nadia apare ca o fetiţă plină de energie, care îşi deranja vecina cu săriturile prin casă, Gică aducea plăcintă colegilor mai mari, pentru a se putea juca alături de ei, iar Ilie a început să joace tenis din ce în ce mai bine fiind motivat de ciocolatele pe care cofetarii i le aruncau de la geamurile laboratorului.
Şi povestea printurilor campaniei este la fel de reală, deoarece feţele campionilor sunt formate chiar din pozele clienţilor şi angajaţilor BRD – Groupe Société Générale. Fotografiile au fost făcute în sucursalele băncii din întreaga ţară, unde mii de oameni au ales să îi susţină pe cei trei mari sportivi. Toate acestea s-au întâmplat într-o etapă premergătoare campaniei propriu-zise.
“Am încercat să adoptăm o altă strategie, am vrut o altfel de campanie; o campanie ”subtilă” pentru a marca cei 10 ani de la privatizarea BRD – Groupe Société Générale. Am reuşit să producem o campanie fără artificii, simplă, emoţională, aproape de oameni, pentru că dorim să arătăm că în spatele uneia dintre cele mai importante bănci din România stau, la fel ca şi în spatele campionilor noştri, oameni obişnuiţi. Şi le mulţumim acestor oameni minunaţi pentru susţinerea şi încrederea acordată”, mărturiseşte Bianca Dordea – Brand and Communication Director, BRD.
{mosloadposition user10}