Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Propaganda semneaza prima campanie integrata pentru Selgros Romania

Agenţie: Propaganda
Brand: Selgros
Client: Selgros România

Începând cu luna aprilie, ideile creative marca Propaganda vor sta la baza campaniilor de comunicare Selgros România. Prima campanie semnată de Propaganda se numeşte „Selgros. Merită.” şi comunică avantajele oferite de reţeaua de magazine cash & carry, atât pentru consumul final, cât şi pentru revânzare.

Direcţia strategică a plecat de la ideea că oricât de puternică şi diferenţiatoare ar fi carmangeria în piaţă, în mod normal, oamenii nu merg la cumpărături numai şi numai pentru carne, mai ales atunci când vorbim de un magazin de tipul cash&carry sau hypermarket. Când fac un drum până la un astfel de magazin, românii merg să îşi facă aprovizionarea cu de toate, printre produse numărându-se şi carnea.

“Strategia noastră a fost să gândim o platformă de comunicare în care vedeta să fie carmangeria, acompaniată întotdeauna de alte produse din oferta Selgros. Astfel, poziţionarea a devenit “tot ce contează, începând cu cea mai bună carne”, urmând a fi exprimată printr-o campanie susţinută de motive pentru care să vii la Selgros, motivul principal, după cum spuneam, fiind carmangeria. Clientul, unul dintre cei mai faini, de altfel, a îmbrăţişat imediat şi strategia şi conceptul “Merită.”, ce s-a născut din ea, unul absurd şi amuzant, dar care exprimă foarte bine tot ce-am vrut să spunem.”, povesteşte Luciana Bodolan, Strategic Planner Propaganda.

“Conceptul “Merită.” s-a declinat într-o campanie în care oameni diverşi, în situaţii diverse sunt întrebaţi de ce s-ar duce până la Selgros pentru un produs pe care îl găsesc şi în altă parte, la un preţ comparabil. Adică o întrebare pe care şi-o pune un om obişnuit când pleacă la cumpărături: “De ce m-aş duce până la Selgros pentru apă plată?” sau “De ce m-aş duce până la Selgros pentru un bax de eugenii?”. Ei bine, cu ocazia acestei campanii le dăm tuturor un motiv foarte bun pentru a veni până la Selgros: “Pentru că la Selgros găseşti cea mai bună carne”. Ceea ce era de demonstrat.”, spune Răzvan Soare, Senior Copywriter Propaganda.

“Ne-am dorit mult să facem cunoscută calitatea produselor și a serviciilor Selgros, pornind de la carmangeriile proprii de care suntem mândri şi care sunt deja apreciate de clienţii noştri fideli. Echipa Propaganda a înţeles acest lucru şi l-a „tradus” foarte frumos în limbaj creativ. Ne-am identificat imediat cu sloganul “Selgros. Merită.” pentru că defineşte misiunea pe care Selgros o are pe piaţa românească, aceea de a oferi clienților servicii excelente.” spune Pia Krauss, Marketing Manager Selgros România.

Echipele

Selgros România
Pia Krauss (Marketing Manager); Ovidiu Cantor (Economist, responsabil OOH & Deco); Mădălina Leonte (PR Specialist); Ciprian Grindean (Art Director Advertising)

Propaganda:
Bogdan Moraru (Creative Director), Răzvan Soare (Senior Copywriter), Paula Rusu (Art Director), Corina Iovan (Strategic Planning Director), Luciana Bodolan (Strategic Planner), Mihaela Giurcă (Client Service Director), Cătălina Bălan (Account Manager), Vlad Crişu (DTP Director), George Paraschiv (DTP Designer), Ionuţ Andrei (Head of Digital), Dragoş Musat (Digital Director), Codruţa Strat (Account Manager), Alina Dumitru (PR Manager), Marcela Moldovan (AV Director)

Spoturile au fost regizate de Radu Jude, cu Marius Panduru DOP, prin intermediul Strada Film.

Spotul campaniei „Selgros. Merita.”

Bucuresti, 09.05.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.