Propaganda şi Bursa de Valori Bucureşti au demarat prima campanie de publicitate de la înfiinţare, cu scopul de a promova piaţa de capital şi de a încuraja investiţiile la bursă.
Cu un an în urmă, Bursa de Valori Bucureşti a efectuat un sondaj din care a reieşit că respondenţii cunoşteau foarte puţine elemente ale activităţii bursiere. Urmare a acestor rezultate, Departamentul de Relaţii Publice şi Marketing a decis începerea unei campanii structurată pe două direcţii strategice. Pe de o parte am organizat un road-show pentru a discuta direct cu factorii de decizie din companiile eligibile să se listeze, iar pe de alta parte am iniţiat această campanie în mass media pentru a determina publicul larg să îşi îndrepte atenţia către piaţa de capital.
Stere Farmache, director general al Bursei de Valori Bucureşti a declarat: “Dorim ca acest tip de investiţii să devină mai uşor de înţeles, accesibil şi agreabil pentru cei care se gândesc la economiile lor. Ca instituţie centrală a pieţei de capital din România considerăm că este de datoria noastră să explicăm rolul pieţei de capital, de a creea cadrul pentru ca acele companii care reprezintă motorul economiei să se finanţeze devenind în acelaşi timp mai transparente, şi pentru ca populaţia să işi plaseze cât mai eficient resursele financiare.”
Derulată la televiziune, sub sloganul “Informează-te despre bursă”, campania face trimitere către site-ul Bursei de Valori Bucureşti – www.bvb.ro, unde sunt disponibile materiale informative cu scop educativ.
Realizată împreună cu agenţia de publicitate Propaganda, campania se desfăşoară în perioada 24 noiembrie – 21 decembrie şi urmează a fi reluată în 2008. Pentru prima etapă, este prevăzută difuzarea a două spoturi TV pe canalele: TVR1, TVR2, Antena 3 si Realitatea.
Echipa care a realizat această campanie:
· din partea Propaganda: Dan Moldovan, director de creaţie; Paul Cioran, copywriter; Cătălin Mitulescu, regizor; Laura Badea, media planner; Adrian Ţulucă, client service şi director proiect;
· din partea BVB: Diana Demian, PR manager şi Oana Năstase, consilier de comunicare şi director proiect, împreună cu conducerea BVB.
{mosloadposition user10}