povestea unei campanii cu bun-gust pentru promovarea celor mai rafinate mezeluri de la MEDA
Propaganda și MEDA vă invită într-o călătorie în lumea gusturilor rafinate, în cea mai recentă campanie de comunicare pentru promovarea noii game de Salamuri Crud – Uscate.
Propaganda a imaginat o lume a bunului gust dus la nivel de artă, în care maeștrii salamieri – experți în gusturi fine și combinații rafinate – sunt autoritatea absolută atunci când vine vorba despre mese și gustări alese. În centrul lor sunt plasate salamurile crud-uscate, care surprind orice connoisseur într-ale gustului prin calitatea excepțională și notele unice, oferite de combinațiile de ingrediente de cea mai bună calitate.
“Și cum stăteam și ne gândeam, cu o farfurie cu salam tăiat felii pe masă, am simțit nevoia, inevitabil, să adulmec o felie, pentru inspirație. Moment în care m-a lovit buchetul. “Mamă ce buchet! Simți gustul de nucă? Excelent! Salamul ăsta are nevoie de un somelier al salamurilor.“ povestește Alex Macsoda, Senior Art Director Propaganda, despre cum s-a născut conceptul creativ al campaniei.
“Ne-am dorit, în spiritul comunicării MEDA, o campanie autentică și cu o abordare inedită. Ne-am dorit să vorbim despre cele mai rafinate produse de la MEDA, în cea mai rafinată manieră. Și pentru aceasta ne-am folosit de „experții în bun-gust”. Așa cum vinul are experții săi, salamurile crud-uscate (al căror proces de producție este, pe alocuri, o adevarată artă) ar trebui să aibă, de asemenea, specialiști ai gustului, capabili să aprecieze calitatea produsului și să facă recomandări de combinații fine”, a declarat Mihai Dinculescu, Director Marketing MEDA.
Fiecare dintre cele patru sortimente ale gamei de salamuri crud uscate MEDA are în spate o poveste unică, explicată în detaliu de maeștrii salamieri, care ne poartă prin fiecare etapă a procesului de producție, de la selecția ingredientelor până la procesul de maturare. Adevărați experți în gust, salamierii cunosc secretele celor mai potrivite asocieri și sunt cei mai avizați să facă recomandări. Astfel s-a născut platforma salamieri.ro care se dorește a fi “un portal” către o lume în care gustările rafinate ce au la baza mezelurile crud – uscate și arta se îmbină perfect, sub îndrumarea atentă a maeștrilor salamieri.
Campania integrată „Salamierii de Top recomandă salamurile crud uscate de la Meda” a început în luna februarie. Campania este implementată la nivel național și include mediul online, radio, outdoor și comunicare in-store (campanii de sampling).
La dezvoltarea noii campanii cu bun gust de la Meda au contribuit:
Din partea Agenției:
Cornel Gologan – Ex – Creative Director Propaganda
Cătălin Manciuc – Group Creative Director Propaganda
Eugen Gana – Copywriter Propaganda
Andrei Dragota – Ex – Copywriter Propaganda
Alex Macsoda – Senior Art Director Propaganda
Cătălina Bălan – Account Director Propaganda
Roxana Mihalachi – Account Executive Propaganda
Mădălina Răpeanu – Strategic Planner Propaganda
Marcela Moldovan – AV Director Propaganda
Valentin Oprea – DTP Propaganda
Din partea Clientului:
Mihai Dinculescu – Director Marketing MEDA
Manuela Păduraru – Brand Executive MEDA
Pentru producția spoturilor online s-a colaborat cu Lens Flare Studio, regia aparținând lui Radu Bărbulescu. Ședința foto pentru campanie a fost realizată de Red Carpet Studio, fotograf Dan Samoilă.