Propaganda semnează campania ce comunică repoziţionarea Paduden ca medicament împotriva durerilor din perioada menstruală. Mesajul central al campaniei „Până şi cele mai puternice femei au nevoie de el” ilustrează cu umor poziţionarea simplă şi clară, şi a fost declinat creativ pe mai multe medii: TV, presă scrisă, Internet şi POSM-uri. Principalul beneficiu al produsului este subliniat şi de sloganul: Paduden. Pa durere menstruală!
Rezolvarea creativă şi strategia propusă de Propaganda pentru produsul Paduden este rezultatul unor studii şi analize la nivelul pieţei realizate de Propaganda în parteneriat cu Terapia Ranbaxy. Astfel, Propaganda şi Terapia Ranbaxy continuă să inoveze cu succes la nivelul comunicării într-un domeniu aflat încă sub zodia testimonialelor.
„Avem un parteneriat de lungă durată cu Terapia Ranbaxy, cu rezultate excelente pe mai multe mărci din portofoliul companiei. Noul proiect Paduden se remarcă prin execuţia curajoasă, bazată pe umor şi prospeţime, dar mai ales pe o strategie coerentă şi elemente ce comunică direct cu publicul vizat de campanie. Suntem încrezători că această campanie îşi va atingele obiectivele de marketing şi va stabili o legatură directă cu publicul ţintă” a declarat Adrian Ţuluca – Director Executiv Propaganda.
Spotul Paduden reprezintă o uşoară parodie la adresa filmelor de acţiune, cu două eroine din filme diferite care au acum soluţia salvatoare pentru a stopa infracţiunile, indiferent de momentele mai dificile pe care le traversează. Spotul a fost regizat de Jonty Toosey şi produs cu ajutorul Saga Film.
La realizarea campaniei Paduden au contribuit din partea Propaganda: Bogdan Moraru – Art Director, Tudor Pascan – Copywriter, Dan Moldovan – Creative Director, Simina Leotescu – Head of Strategic Planning, Sonia Vlad – Senior Account Manager şi Marcela Moldovan – AV Producer.
Propaganda, una dintre cele mai dinamice agenţii independente, oferă servicii full service şi, dincolo de acestea, Creative Marketing, aşa cum numeşte echipa de 30 de oameni abordarea globală a soluţiilor de comunicare pentru fiecare client în parte.
Înfiinţată în anul 1921, compania Terapia îşi are originile în Cluj, iar pachetul său majoritar a fost preluat anul trecut de către Ranbaxy Laboratories Limited, una dintre cele mai mari companii de internaţionale de produse farmaceutice. În prezent, Terapia Ranbaxy este cea mai mare companie de produse generice din România, cel de-al treilea pilon al operaţiunilor Ranbaxy la nivel mondial (după operaţiunile din India şi SUA) şi va deveni centru strategic regional al operaţiunilor Ranbaxy în Europa.
{mosloadposition user10}