Propaganda semnează o nouă campanie Radio Guerrilla ce promovează şi recomandă ascultătorilor muzica postului drept singura normală într-o ţară normală. Chiar dacă în România este considerată o ‘’muzica de nişă’’, fiind diferită faţă de cea a celorlalte radiouri, în străinătate, muzica Radio Guerrilla ar fi de fapt cea care s-ar asculta în mod normal de către toată lumea. Dar cum în România este încă relativ normal să scuipi pe stradă, să arunci gunoiul pe jos sau să claxonezi isteric în intersecţii, muzica de „succes”, preferată de majoritate, este alta decât în celelalte ţări. ‘’Ca şi până acum, o campanie Radio Guerrilla nu poate fi una pur şi simplu “de sondaje”. O campanie Radio Guerrilla nu poate fi una normală. Şi, ca de obicei, am ales să comunicăm aproape ”social” pentru că rolul unui radio (şi al oricărui instrument media) este, pe lângă acela de informare, şi unul de educare. Şi asta sper eu să facă Radio Guerrilla: să educe atât gusturile muzicale ale unui popor cam prea balcanic, cât şi mentalitatea acestuia’’, declară Dan Amariei, Deputy Creative Director Propaganda şi copywriter al campaniei.
Cea mai recentă campanie Radio Guerrilla s-a derulat pe TV, radio, presă scrisă, Internet şi panotaj indoor în două faze: o etapă de teasing şi una de susţinere, fiecare perioadă fiind concretizată prin patru execuţii. În perioada de teasing au fost ridicate diverse probleme cu caracter social cu care ne confruntăm zi de zi şi care nu ar trebui să existe într-o ţară normală. În perioada de susţinere s-a promovat mesajul central al întregii campanii ‘’Într-o ţară normală, muzica Radio Guerrilla ar fi una normală”.
‘’Campania “Ţară normală” subliniază starea de…normalitate, de alternativă la mainstream, a discursului muzical Radio Guerrilla’’, spune Adrian Popescu, Director de Marketing Radio Guerrilla.
Echipa Propaganda ce a contribuit la această campanie este formată din Dan Amariei, Deputy Creative Director, Dragoş Strat – Art Director, Dan Moldovan – Creative Director, Simina Leotescu – Head of Strategic Planning, Sonia Vlad – Account Manager Senior şi Mihaela Giurca – Account Manager. Din partea Radio Guerrilla au participat Călin Husar – Director General şi Adrian Popescu – Director de Marketing.
Propaganda, una dintre cele mai dinamice agenţii independente, oferă servicii full service şi dincolo de acestea Creative Marketing, aşa cum numeşte echipa de 40 de oameni abordarea globală a soluţiilor de comunicare pentru fiecare client în parte.
{mosloadposition user10}