Propaganda Live, divizia de BTL a agenţiei Propaganda, a fost punctul final pe harta celei de-a doua ediţii a PRIME Quest, un eveniment organizat de PRIME România, vineri, 25 mai 2012. Mădălina Cojocaru, Elena Sfetcu, Corina Matu, Patricia Popescu, Daniela Baltă şi Eduard Dumitrescu, cei şase finalişti care au reuşit să parcurgă întregul traseu rezolvând ghicitorile–indicii şi provocările pregătite de organizatori, au avut ocazia să afle câteva dintre secretele muncii de BTL, într-o atmosferă mai puţin formală.
Anca Moraru, BTL Director, Propaganda Live, le-a povestit participanţilor despre ce înseamnă cu adevărat munca într-un astfel de departament, despre lucrurile frumoase, dar şi despre cele mai puţin frumoase, despre ritmul de lucru, task-urile omului de BTL şi nu în ultimul rând despre cât de importantă este colaborarea BTL-ului cu celelalte departamente din cadrul agenţiei.
„Mi-a făcut mare plăcere să stau alături de o mână de copii care s-au supus ploii dezlănţuite pentru a ne vedea. Am ales de la început ca totul să fie sub semnul sincerităţii maxime, eu să nu le vând gogoşi publicitare, iar ei să nu îmi spună pasaje din cursurile de la facultate. Am povestit despre BTL-ul trăit, simţit şi mai ales autohton, acesta având un specific mai mult decât aparte. Mi-am deschis cutiuţa cu poveşti de teren, cu istorioare de luptă deschisă în bătălia numită „BTL creativ”, iar ei şi-au deschis sufletul şi mintea. Cred că a fost o întâlnire frumoasă şi sper să fi stârnit reacţii, negative sau pozitive, să nu se fi rezumat doar la un „hm…” nedefinit.” spune Anca Moraru, BTL Director, Propaganda Live.
“Pentru mine, vizita la Propaganda a însemnat un răspuns la angoasele unui absolvent de studii superioare care intră pe piața muncii cu frustrarea inadecvării (și aud frecvent în jurul meu conversații între studenți/proaspăt absolvenți despre cum foarte puțin din ceea ce învață contează de fapt în lumea „reală”). Am înțeles de la Propaganda că există agenții unde poți fi apreciat și încurajat să te dezvolți – și nu la nivel declarativ.” a spus Elena Sfetcu, finalistă PRIME Quest.
Participanţii la PRIME Quest au primit din partea diviziei Propaganda Live şi ultima probă din concurs. Ei au avut de scris un brief, cât mai complet, către departamentul de Creaţie pentru organizarea unui eveniment pe o temă la alegere, al cărui subiect să fie unul dintre colegi. Participanţii au avut ocazia să dezbată pe marginea brifurilor împreună cu Bogdan Moraru, Creative Director şi Dan Stănescu, Head of Copy, Propaganda, care le-au răspuns la întrebări şi le-au oferit feedback pentru felul în care şi-au rezolvat tema.