Propaganda şi Radio Guerrilla au lansat recent o nouă provocare tuturor ascultătorilor din banda FM printr-o campanie antiresemnare ce îşi propune rescrierea Mioriţei şi promovarea matinalului “Guerrilla de Dimineaţă”. Campania este o continuare a superproducţiei de succes „The Good, The Bad & The Ugly”, avându-i ca protagonişti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu şi Craioveanu, cei mai grei din banda FM.
După ce şi-au impus legea în sălbaticul FM românesc de luni până vineri de la 7 la 10, cei 3 pastori Guerrilla propun acum o reinterpretare a celebrei balade Mioriţa adaptate situaţiei din prezent. Pe scurt, concursul „Rescrie Mioriţa!” invită zilnic ascultătorii să trimită propria lor versiune a unei strofe din celebra baladă. Câştigătorii fiecărei zile sunt înzestraţi cu câte o miţoasă şi o cuşmă antiresemnare roz şi intră în direct la Radio Guerrilla.
““Mioriţa” este balada care, din păcate, a inspirat poporul român din cele mai vechi timpuri. A devenit, aşa cum se ştie, motivul-cult al acestei naţii. Din păcate, pentru că, atunci când suntem puşi în faţa unui pericol, reacţionăm cum nu se poate mai greşit: plecăm capul, ne resemnăm, lăsăm răul să îşi vadă de treabă. Radio Guerrilla instigă, în această primăvară, la antiresemnare! Cine vede probleme în societate (mizerie, indiferenţă, bataie de joc), sună la Radio Guerrilla, iar cei 3 baci eroi vor încearca să le rezolve. Ideea campaniei este : «Nu mai sta cu mâinile în sân, nu te mai lamenta, ia atitudine!»“ declară Dan Amariei, Deputy Creative Director Propaganda şi copywriter al campaniei.
Până pe 13 aprilie Dobrovolschi, Craioveanu şi Mihaiu vor scoate zilnic la bătaie câte 4 versuri din Mioriţa. Cine dovedeşte oaie le poate rescrie aşa cum ar fi trebuit să fie azi şi trimite apoi la rescriemiorita@eliberadio.ro. De asemenea, ascultătorii mai au la dispoziţie şi Linia Roz Antiresemnare (cu tarif normal) unde vor putea să sune şi să înregistreze o resemnare cotidiană. Autorii celor mai autentice resemnări/antiresemnări vor primi câte o Amuletă Antiresemnare, iar Guerrilla le va pune numele la loc de cinste pe site.
“Problemele zilnice, minore sau majore, tratate de obicei cu resemnare, sunt şi ale noastre, ale tuturor celor care le suntem părtaşi. Radio Guerrilla “colectează” aceste situaţii, le aduce la cunoştinţa tuturor, ia atitudine publică şi îndeamnă la antiresemnare. Despre români se spune că sunt mioritici, adică în faţa unei probleme care ar putea fi tratată combativ, aceştia, precum ciobanaşul moldovean din Mioriţa, pleacă capul şi se resemnează în loc să acţioneze, în loc să demonstreze că are şi că poate să-şi folosească…oaiele. Radio Guerrilla vrea să “rescrie” Mioriţa. Adevăraţii ciobanaşi Dobro, Mihaiu şi Craio, conduc lupta antiresemnare declanşată de Radio Guerrilla”, spune Adrian Popescu, Director de Marketing Radio Guerrilla.
Campania „Rescrie Mioriţa! Foloseşte-ţi oaiele!”, este în plină transhumanţă pe următoarele medii de promovare: TV, radio, presă scrisă, Internet, indoor advertising (OOPS şi acces press), BTL, plus gingle-uri şi promo-uri originale pe Radio Guerrilla.
Echipa Propaganda implicată în această campanie cu oaie este formată din Dan Amariei, Deputy Creative Director, Vlad Bojan – Art Director, Dan Moldovan – Creative Director, Simina Leotescu – Strategic Planner şi Sonia Vlad – Account Manager. Din partea clientului au dovedit oaie şi aprobat un concept cu oaie Călin Husar – Director General şi Adrian Popescu – Director de Marketing.
{mosloadposition user10}