Cu 4 trofee câştigate şi alte nominalizări
Ultima înscrisă în cursa pentru Ad’Or 2007 dintre cele 26 de agenţii, Propaganda s-a situat în final pe podium drept “The Silver Agency of the Year” în cea mai importantă ierarhie din festival, ca urmare a premiilor şi nominalizărilor obţinute în această competiţie a creativităţii. Pe lângă acest titlu, Propaganda a mai obţinut un premiu special al juriului pentru “Best Craft în Print” cu lucrarea “The good listener dog”, desemnat şi “Cel mai bun Print” în categoria “Divertisment”, iar în categoria „Mass Media” agenţia a primit acelaşi titlu cu o serie de lucrări pentru Radio Guerrilla.
De asemenea, Propaganda a mai primit din partea juriului internaţional şi o serie de 7 nominalizări şi la alte categorii din festival ce i-au adus puncte în clasamentul final pentru Agenţia Anului şi un procentaj excelent al punctajului datorat unui portofoliu de 14 de lucrări înscrise în competiţie. Cele mai importante nominalizări Propaganda au fost în categoria “Cel mai bun ad de presă” cu 2 lucrari (Radio Guerrilla şi proiectul www.dresaj-caini.ro) şi la “Campania Anului” cu “Poveşti stânjenitoare”, brand Furazolidon, client Terapia – Ranbaxy.
După cele 2 trofee de la Effie Awards (Aur si Argint) şi recunoaştera juriului de la AdPrint unde a câştigat un premiu special – “Best use of media” şi un premiu (Înger), Propaganda şi-a dublat acum rata de câştig per festival cu 4 diplome şi premii speciale. Astfel, agenţia a câştigat anul acesta premii la fiecare dintre festivalurile industriei publicităţii din România pentru lucrări diferite şi numai pentru mărci locale.
“După ce ne-am înscris ultimii în competiţia Ad’Or de anul acesta am fost un fel de dovadă vie a zicalei că nu suntem deloc cei din urmă şi am reuşit să fim din nou revelaţia festivalului după ce am făcut aceeaşi ispravă şi în 2005, la chiar prima nostră participare la un festival. Pentru echipa noastră aceste premii sunt un prilej de satisfacţie şi o confirmare a faptului că suntem pe un drum bun şi furnizăm partenerilor noştri soluţii eficiente de comunicare”, a declarat Adrian Ţuluca, director executiv Propaganda.
{mosloadposition user10}