Agenția Propaganda va dezvolta în următorii trei ani strategia de ansamblu pentru BRD – Groupe Société Générale.
Colaborarea dintre Propaganda și BRD include atât arhitectura generală de brand, cât și inițiative punctuale, pentru platforme conexe celor comerciale, cum sunt hotspot-urile culturale BRD, proiecte ce vor fi gândite integrat, de la partea strategică la identitate vizuală și comunicare.
„Începem colaborarea cu Propaganda având aşteptări mari în ceea ce priveşte atât creativitatea, cât şi capacitatea de a păstra coerenţa între diferitele paliere ale comunicării noastre de brand, care a devenit, progresiv, mai complexă în ultimii câţiva ani”, declară Flavia Popa, Secretarul general al BRD.
“Din Dragoste Pentru Teatru”, campania de imagine concepută pentru Scena 9, platforma de publishing pe teme culturale a BRD, cu ocazia ediției de anul acesta a Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu, marchează începutul acestei colaborări. Campania-experiment, în cadrul căreia nouă ilustratori români au reinventat tot atâtea afișe plecând de la temele unor piese de teatru celebre, a avut drept obiectiv încurajarea consumului de artă teatrală, atât în timpul festivalului, cât și în afara lui.
“Trăim într-o eră digitală. Însă, ceea ce te aduce la teatru de cele mai multe ori este chiar afișul. Ceva extrem de analog. Creativ vorbind, lucrul la o campanie de print, dusă apoi firesc și frumos în online, cu un scop relevant și aproape de mine, a fost bucurie pură”, spune Roxana Panaitescu, Group Creative Director Propaganda.
Echipa care a adus colaborarea BRD – Groupe Société Générale în agenție este formată din:
Sonia Panait – New Business Director
Mădalina Râpeanu – Strategic Planner
Cornel Gologan – Creative Director
Roxana Panaitescu – Group Creative Director
Alexandru Lazăr – Senior Art Director
Paul Păun – Art Director
Diana Voinea – Copywriter.