Noua campanie de imagine pentru Pate Ardealul vine în completarea relansării acestui brand, ce a avut loc acum 2 ani, în 2006, în care se anunţa noul ambalaj şi noua reţetă.
“Premisele pentru noua comunicare erau bune, întrucât plecam la drum cu un brand conturat. Numele în sine induce şi aduce din start un UNIVERS. Un loc pitoresc. Cu istorie. Cu eroi. Cu tradiţie culinară. Şi cu oameni mândri, simpli, gospodari, harnici şi serioşi. Care vorbesc dulcele grai ardelenesc. Şi nu se grăbesc.
De asemenea, sloganul “Bine făcut!” transmite pe de o parte modul temeinic în care ardelenii ştiu să facă lucrurile şi vorbeşte despre reţeta delicioasă, despre gustul natural şi proaspăt. Provocarea a fost să conturăm şi mai clar universul din jurul brandului, a valorilor, personalităţii şi stilului acestuia. Startul colaborării cu Orkla Foods s-a întâmplat anul trecut. Am participat la un pitch pe un alt brand din portofoliul lor, pe care l-am câştigat. Şi de atunci ni s-au întâmplat numai lucruri bune. Un proiect frumos a generat o relaţie frumoasă şi alte proiecte la fel. Aşa am ajuns anul acesta să începem să lucrăm pentru Pate Ardealul”, declară Mădălina Oanţă, Client Service Director Propaganda.
Conceptul campaniei porneşte de la o trăsătură esenţială a ardelenilor şi anume: seriozitatea, trăsătură care continuă linia iniţială de comunicare. Campania îşi propune, pe lângă exprimarea atributelor produsului şi anunţarea unei noutăţi – cutia de 300 de grame- o porţie zdravănă pentru familie sau pentru mâncăcioşii de pate.
“Am încercat să redăm ideea noii campanii de imagine foarte simplu, puternic, încât să poţi concluziona uşor cât de serioşi sunt ardelenii şi cât de serioşi suntem noi, în ceea ce priveşte Pate-ul Ardealul. Am dramatizat-o în meticulozitate. Ardelenii fac foarte conştiincios tot ceea ce fac. Sunt cu adevărat meticuloşi, preocupaţi, riguroşi, fac totul metodic”, explică Andrei Tripşa, Creative Director Propaganda.
A fost aleasă metoda comunicării pe TV, printr-o serie de spoturi, pentru că era nevoie de un mediu dinamic care să exprime cât mai fidel universul nou creat. Reprezentarea acestui univers a fost esenţializată la un sat, suspendat în timp şi rupt de lume, populat de oameni care îşi iau treaba foarte în serios, când vine vorba de pateu.
“Din cauza meticulozităţii lor i-am prezentat pe ardeleni drept pedanţi, preocupaţi în mod exagerat de amănunte, minuţioşi. Ardelenii, preocupaţi într-un mod ardelenesc de amănunte! Şi în acest sat bine definit vedem ardeleni carismatici care au tot felul de discuţii, preocupaţi fiind de atributele produsului: uşor de întins, săţios şi o porţie zdravănă”, completează Andrei Tripşa, Creative Director Propaganda.
Campania TV proaspăt lansată va fi asezonată cu machete de presă şi materiale la punctele de vânzare.
{mosloadposition user10}