Din 2016, Fortuna este „o cafea pentru milioane de cafeluțe”. Dupa campania de imagine începută în 2016, Propaganda duce mai departe povestea cafeluțelor în două noi spoturi TV. Noua campanie surprinde poveştile create în jurul cafelei şi întărește rolul de catalizator social al acesteia.
Campania pleacă de la ideea că, la noi, cafeaua este un pretext de socializare și consolidează imaginea mărcii, definind-o mai clar ca un brand ce aduce laolaltă oameni şi poveşti. Fiecare naraţiune surprinde poveştile legate de cafea, născute la o cafea sau duse mai departe de o cafea.
„Ne-am gândit care sunt cele mai frumoase povești din viața noastră și am observat că în ele se strecoară mereu și cafeaua. Așa că am construit o campanie în care cafeaua e un personaj important, uneori principal, în fiecare poveste.”, spune Diana Voinea, copywriter-ul campaniei.
„Prin noile spoturi TV am dorit sa creăm asocierile corecte între produsul Fortuna Rendez-vous și calitatea unei cafele superioare, care încântă simțurile. Totodată, ne-am dorit să surprindem povești care încep cu o cafea și se continuă cu mai multe. Ne place să credem că în viitor Fortuna o să fie parte din cât mai multe dintre poveștile frumoase ale românilor”, Andrei Moroianu, director operațional, Cafea Fortuna.
Din partea clientului, campania a fost gestionată de Andrei Moroainu, Head of Operations Fortuna, iar echipa Propaganda, responsabilă de concept şi implementare, este alcătuită din:
Cornel Gologan – Creative Director
Diana Voinea – Copywriter
Paul Paun – Art Director
Andreea Butnaru – Account Director
Irina Constantin – Account Executive
Corina Anghel – Strategic Planning Director
Madalina Rapeanu – Strategic Planner
Marcela Moldovan – A/V Producer
George Paraschiv – DTP