Propaganda are cu ce se mândri, a luat cele mai multe premii la gala ADC*RO Awards 2012 după ce juriul competiţiei a ales-o de 8 ori câştigătoare pentru cinci campanii diferite. Agenţia a fost cea mai tare şi la categoria ONLINE, unde a luat 4 premii dintre care două trofee GOLD la secţiunea Best Of Online.
Echipa Propaganda a urcat de patru ori pe scena ADC*RO Awards, la secţiunea Online, fiind premiată la subcategoria Fashion and Lifestyle pentru campania „Tommy Lee Jones vs. Copy”, client MyNameIsBrand.ro, la subcategoria FMCG, pentru “Rockerii din Regie care vopsesc cu părul”, client Duraziv şi de două ori la Best Of Online, unde a primit două trofee GOLD, juriul făcând o excepţie pentru cele două campanii semnate Propaganda.
Au mai fost trecute pe lista de premii: un trofeu la categoria Public Relations, subcategoria Social Campaigns PR, pentru “The Fake Job Fair”, client Active Watch – the Press Monitoring Agency, şi alte trei la categoria Direct Communication – unul la subcategoria Art, Culture, Media and Entertainment, pentru campania În Deriva 2, proiectul “The Leaves”, client HBO, unul la subcategoria Corporate Image, pentru campania “Bills to Books”, client Vodafone şi un GOLD la Best of Direct Communication, pentru aceeaşi campanie.
Propaganda despre premiile câştigate:
“Sunt mândru. O dată pentru că au fost 8 dintr-un foc. A doua oară pentru că au fost nu una sau două, ci chiar cinci campanii de-ale noastre despre care juriul a zis că merită să câştige. Pe de altă parte, mi se pare tare să vină Toni Segarra, Preşedintele Juriului, să îmi spună, personal, că ce facem noi aici e ceea ce trebuie. Creativi, strategi, accounţi (atl-işti şi btl-işti), oameni de online, media, PR, design, toţi faceţi ce trebuie! Chiar reuşim toţi să ducem mai departe şi anul acesta, cu toate premiile câştigate, un fel de tradiţie pe care o avem aici la Propaganda, de mulţi ani deja…” Bogdan Moraru, Creative Director, Propaganda.
Clienţii despre premiile câştigate:
“E frumos să transformi pasiunea pentru fashion în business, dar e şi mai frumos să-ţi trăieşti pasiunea pentru publicitate ca şi client, mai ales când semnezi o astfel de campanie. Aur la secţiunea online este o recunoaştere imensă pentru MyNameIsBrand, în faţa unor branduri serioase cu ale căror bugete de comunicare nu ne comparăm. Dar uite că se poate să faci diferenţa, dacă ai un produs bun, o strategie de brand clară şi ceva curaj.” Simona Costea, CEO MyNameIsBrand
“Operaţiunea frunzele” nu putea să treacă neobservată de specialişti. A fost o idee originală şi spectaculoasă, cu o implementare impecabilă. Am fost alături de Propaganda în toate etapele realizării acestui proiect şi ştim că nu a fost deloc uşor, dar ştim şi că a fost făcut cu foarte mare plăcere şi profesionalism. Încă de când ne-a fost propusă această idee, am ştiut că trebuie să o facem să se întâmple. Şi ne bucurăm în continuare pentru decizia luată.” Irina Catanchin, PR & Marketing Manager HBO România
„Bucurie mare! Aşa am putea descrie atmosfera de aici din birou după vestea câştigării celor două premii ADC*RO, în categoria Online. Avem deja, anul acesta, patru distincţii câştigate împreună cu Propaganda pentru campania Duraziv Fără Miros în contul viralulului Rockerii din Regie. Noi zicem că au făcut o treabă foarte bună, mai ales că sunt primele premii pe care brandul nostru le-a primit pentru o campanie de comunicare.” Marga Carp, Director Marketing, Duraziv