Agenţia PROPAGANDA a fost premiată cu 3 trofee în cadrul EuroViral 2012 – primul festival internaţional de creativitate virală, desfăşurat în Burgas, Bulgaria, în perioada 7 – 8 septembrie.
Cele două lucrări semnate PROPAGANDA înscrise în festival au fost alese câştigătoare la trei din cele şapte categorii din concurs: Real Viral şi Cute Viral pentru Delfini maidanezi în Dâmboviţa şi Spicy Viral pentru Cum văruiesc rockerii din Regie, cu părul.
Competiţia a inclus două secţiuni: profesionişti în domeniul marketing şi comunicare digitală şi amatori. Au fost nominalizate, în total, peste 50 de lucrări dintre care 5 clipuri au fost alese finaliste în secţiunea dedicată profesioniştilor, fiind premiate la categoriile Real Viral, Bright Viral, Cute Viral, Spicy Viral, Cool Viral, Best Viral Campaign şi Grand Viral.
PROPAGANDA a concurat în această competiţie cu agenţii din alte 7 ţări precum: Bulgaria, Rusia, Ucraina, Turcia, Italia, Belgia şi Serbia.
“Orice este viral ne place. Ne place, place, place. Pentru că viralul face parte din ADN-ul nostru şi al agenţiei. «Proven» e ştampila noastră în domeniul viralităţii – ca să spunem aşa, ca în publicitate. Am avut nu una, ci două confirmări că oamenilor le plac viralele făcute de noi. Clipul cu Delfinii în Dâmboviţa a depăşit 500.000 de vizualizări, iar cel cu Rockerii din Regie care văruiesc cu părul a ajuns să fie cel mai viralizat clip comercial autohton, adunând peste un milion de vizualizări. Pe lângă aceste rezultate, cele trei premii câştigate într-o competiţie dedicată în exclusivitate viralelor ne bucură cu atât mai mult. Mulţumim milioanelor de spectatori de net care ne-au legitimat munca în această direcţie, una deloc uşoară, de altfel.”, spune Dragoş Muşat, Online Creative & Producer, PROPAGANDA.
Organizatorii Festivalului EuroViral au alcătuit pentru această competiţie un juriu format din experţi în marketing, publicitate, PR şi Social Media, printre ei numărându-se Alain Heureux (Preşedinte al IAB Europe), Gianni Catalfamo (Digital Director, Ketchum Pleon, Europe), Mirko Pallera (Co-fondator şi Director, Ninja Marketing, Italia) şi Adele Savarese (Editor-in-Chief şi Marketing Expert, Ninja Marketing, Italia). Partenerii festivalului EuroViral au fost: IAB Europe (The Interactive Advertising Bureau), Asociaţia Agenţiilor de Comunicare din Rusia (ACRA), Societatea Bulgară de PR (BPRS) şi Municipalitatea oraşului Burgas.