Client: Vincon | Brand: Egregio | Segment: premium
De-a lungul istoriei vinul bun era egal cu vinul vechi. În ultimii ani, însă, vinurile tinere au revoluţionat percepţia despre ce înseamnă un vin bun. Preferinţele consumatorilor s-au schimbat, iar vinul tânăr a căpătat o atenţie deosebită. Noul brand, creat de Propaganda Brand New pentru Vincon, susţine această schimbare de percepţie şi aduce pe piaţa vinurilor tinere un vin contemporan care răspunde aşteptărilor acestui segment de public.
„În poziţionarea brandului ne-am propus să îi atribuim distincţia pe care o merită, plasându-l la intersecţia dintre două axe: Egregio e un vin al exigenţelor care poate satisface gusturile celor mai rafinaţi băutori de vin şi, în acelaşi timp, este un vin al zilelor noastre, pentru gusturile consumatorilor de azi, puternic ancorat în contemporan” spune Diana Caracota, Planner Propaganda.
“Vinul exigenţelor” a fost tradus de echipa Propaganda Brand New prin numele de "Egregio", de la "Egregia cum laude" care reprezintă cea mai înaltă distincţie academică, în timp ce componenta de „vin contemportan” se regăseşte la nivel de design printr-o execuţie neconvenţională a etichetei.
„Egregio a pornit dintr-o dorinţă de a îmbina clasicul cu minimalismul, transformând iniţiala E în stadiile de evoluţie personală şi recunoaştere supremă a meritelor, prin grade de şlefuire şi luciu pe un metal preţios. Rafinamentul clasic din logotip este echilibrat şi adus în timpurile noastre prin simplitatea grafică dată de cele 4 benzi dreptunghiulare. Astfel, am încercat să nu cădem într-o zonă tradiţională specifică vinurilor premium, ci să exprimăm conceptul cât mai curat şi contemporan posibil” spune Raluca Beldiman – Graphic Designer al diviziei de branding Propaganda Brand New.
Din perspectiva consumatorului, Egregio corespunde aşteptărilor de rafinament pe care le are orice băutor de vin cu adevărat bun, iar acest lucru este sintetizat în sloganul sub care va fi comunicat noul brand: „Egregio. Te recomandă.”
„Egregio este un vin tânăr de o calitate excepţională, care, deşi încă nu a avut o lansare oficială, primeşte deja aprecieri la concursurile de profil. Aşteptăm ca noul brand creat împreună cu echipa Propaganda Brand New să primească aceleaşi aprecieri şi de la consumatorii cărora se adresează” spune Simona Hâncu, Marketing Manager, Vincon România.
Echipele care au lucrat la proiect:
Propaganda Brand New
Diana Caracota – Planner | Ana Necula – Copywriter | Raluca Beldiman – Graphic Designer | Vlad Bojan – Head of Design | Mădălina Oanţă – Branding Director
Vincon
Simona Hâncu – Marketing Manager