· Soare, nisip, muzică, #bluetiful și…Peroni Nastro Azzurro, definiția momentelor de respiro din această vară
PROPAGANDA a realizat cea mai nouă campanie de imagine dezvoltată în România de către marca italiană de bere Peroni Nastro Azzurro. Denumită #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marchează o schimbare importantă de „tone of voice” și de abordare a brandului, atenția se mută dinspre stilul de viață exclusivist către bucuria momentelor din viața de zi cu zi, adoptând stilul relaxat și detașat al italienilor.
Într-o lume atât de agitată, în care presiunea este să le facem pe toate atât la serviciu, dar și în viața personală, avem nevoie de o pauză pentru a ne bucura de viață și pentru a trăi mai des clipa prezentă, cu o atitudine relaxată. Așa s-au născut momentele de respiro Peroni.
Campania păstrează the Italian flavour și seducția unui brand care vorbește despre clipe de neuitat petrecute întotdeauna în compania unei beri speciale, oferind totodată o nouă perspectivă asupra celebrelor “momente Peroni Nastro Azzurro”, simplificată, modernă și tradusă până la esență, pentru a rezona atât cu cei mai tineri, dar și cu cei maturi, dornici de experiențe relaxante.
Despre insight-ul creativ al campaniei povestește Cătălin Manciuc. „De la câștigarea pitch-ului, între #bluetiful și #respiro, au trecut 3 luni de explorare în profunzime pentru a ne asigura de o campanie relevantă pentru consumatorul român. La sfârșit, au reușit să încapă toate în 30 de secunde de Peroni nou-nouț, fără mașini de lux sau vapoare. Ne-am luat un moment de respiro cu biciclete, mare, hamacuri și Neversea. Consumatorul să ne judece pe toți.”, declară Cătălin Manciuc, Group Creative Director și Amator de un Respiro.
„Provocarea pe care am lansat-o agențiilor a fost foarte mare, motiv pentru care procesul de selecție a durat câteva luni de zile. Ne-am dorit o evoluție, nu o revoluție, iar faptul că vorbim de un brand internațional cu notorietate ne-a făcut să ridicăm ștacheta foarte sus. Echipa grozavă de la Propaganda a fost cea care a găsit în cele din urmă echilibrul perfect și ne-a inspirat încredere astfel încât să-i alegem ca parteneri în acest proiect. Rezultatele ne-au confirmat ulterior că am luat decizia corectă.”, a declarat Bogdan Jianu, Brand Manager.
Prima execuție a campaniei a fost spotul TV, care a anunțat parteneriatul cu Neversea, cel mai mare festival de la malul mării, și care a rulat în perioada iunie – iulie. Campania mai include un spot radio și un key visual fresh.
Echipa PROPAGANDA implicată în dezvoltarea campaniei a fost formată din: Mihai Coliban – Creative Director; Cătălin Manciuc – Group Creative Director; Alex Macsoda – Art Director; Bogdan Ioniță – Head of Strategy; Andreea Sandu – Director of Operations; Oana Preda – Account Director; Bianca Voicu – Account Executive.
Echipa Peroni Nastro Azzurro a fost formată din: Marek Dvořák (Vicepreședinte Marketing), Cristiana Văideanu (Global Brands Director), Bogdan Jianu (Brand Manager), Alexandra Burdulea (Brand Manager).