Experience Bucharest, cel mai mare proiect de promovare a turismului bucureștean a ajuns anul acesta la cea de-a treia ediție, care se desfășoară în perioada 18-20 mai. Astfel, pe parcursul acestor zile peste 40 de influenceri internaționali de top vor participa la tururi alternative și evenimente speciale din capitală, creând conținut care va ajunge la milioane de oameni din întreaga lume.
Promovare de milioane de euro, cu buget de 10.000 euro
Experience Bucharest este un proiect în care s-au investit 10.000 euro, însă valoarea promovării capitalei se ridică la peste 10 milioane de euro, prin expunerea internațională pe care proiectul o asigură. Ediția din 2017 a găzduit peste 200 de influenceri, bloggeri, instagrammeri, vloggeri, fotografi și jurnaliști călătorie din întreaga lume, ajungând la peste 100 de milioane de utilizatori unici. Postările au fost preluate şi publicate mai departe de media internaţională, printre care Lonely Planet, National Geographic, Fodor’s Travel Guide, Momondo şi Sky Scanner.
”În nenenumărate alte țări europene se investește enorm în promovarea turismului prin social media. Spre exemplu în toamnă Irlanda a investit un milion de euro într-un proiect similar, prin care influencerii din toată lumea promovează destinațiile de acolo . Noi am ales să promovăm diversitatea experiențelor alternative oferite de București pentru a crește numărul de înnoptări și pentru a spori atractivitatea capitalei. Acești influenceri s-au arătat deschiși să participe la provocarea pe care le-am lansat-o, să vină la București și să experimenteze spiritul unic al orașului nostru, spune Tudor Maxim, inițiatorul și fondatorul Experience Bucharest.
Bucureștiul, pe harta principalelor destinațiilor turistice din Europa de Est
Experience Bucharest a fost cel mai reușit proiect de promovare a Bucureștiului, poziționând capitala ca destinație turistică principală din Europa de Est. Doar un singur video realizat în perioada proiectului, creat de influencerii de la The Planet D, a fost vizualizat de peste 3,4 milioane de oameni și are peste 30 000 de share-uri. De asemenea, după doar prima ediţie, succesul proiectului a fost recunoscut de ETravel Awards. Experience Bucharest a fost premiat cu locul al treilea la categoria Best Destination Campaign in Romania.
”Tocmai ce m-am întors în Canada şi voiam să transmit multe mulţumiri tuturor celor implicaţi în organizarea #experiencebucharest. Am fost la multe evenimente, iar acesta a fost unul foarte bine pus la punct. Foarte organizat, distractiv şi relaxant. M-am simţit foarte bine tratată. Sunt cu adevărat impresionată. Abia aştept să vizitez şi mai multe locuri din România şi să vă revăd pe mulţi dintre voi curând. Multă dragoste şi călătorii fericite!” Kristen Sarah, o fostă participantă Experience Bucharest
Cea de-a treia ediţie, ce se desfăşoară în perioada 18 – 20 mai 2018, n-ar fi putut avea loc fără susţinerea partenerilor: Federația Industriei Hoteliere din România, Skal International, Primăria Bucureşti, prin intermediul AMPT (Administraţia Monumentelor şi Patrimoniului Turistic), Elevate, Pura Vida Hostels, Golden Tulip Victoria Bucharest, Radisson Blu Hotel, Intercontinental Bucureşti, Little Bucharest, Athénée Palace Hilton, Best Western Hotel, Ramada Majestic Hotel, Hotel Epoque, JW Marriott, Ramada Plaza Hotel, trickSHOT, Nomad Skybar, The Institute, BTrip Bucharest Free Tour, Starbucks, Recollections of Romania şi Always Summer.
Mai multe detalii despre programul proiectului sunt disponibile pe www.experience-bucharest.com.