ETARGET, furnizor de advertising contextual de tipul PPC (pay-per-click), s-a lansat recent pe piaţa din România şi îşi propune să aducă un suflu nou acestui tip de serviciu, considerat a fi încă într-o fază de început pe piaţa autohtonă.
Având deja 5 ani experienţă şi birouri în Slovacia, Cehia şi Ungaria, ETARGET a decis să se lanseze şi pe piaţa locală ca urmare a dinamicii acesteia în domeniul advertising-ului online. Evoluţia pozitivă a bugetelor alocate advertising-ului online (care au fost aproape duble în 2006 faţă de 2005, conform celor mai noi date de piaţă) au contribuit la creşterea atractivităţii pieţei locale pentru investitorii străini.
De altfel, marketing-ul motoarelor de căutare (SEM – search engine marketing), din care face parte şi sistemul pay-per-click promovat de ETARGET, este un domeniu care se bucură de o evoluţie extrem de activă. Din ce în ce mai multe companii recurg la acest mediu pentru promovare, iar ETARGET vine ca soluţia perfectă pentru cei care doresc să aibă succes în era digitală.
“Deşi este un serviciu nou în România (prima iniţiativă de acest fel a apărut în 2005, serviciul fiind disponibil doar pe web site-urile furnizorului), suntem încrezători în potenţialul pieţei autohtone în ceea ce priveşte reclama PPC. Este una dintre cele mai inovative modalităţi de promovare a brand-urilor, oferind avantajul de a atinge doar publicul ţintă al clienţilor noştri.”, a declarat Dl. Duşan Urban, Country Manager ETARGET România.
Lansat recent pe piaţa locală, ETARGET a încheiat deja parteneriate cu unele dintre cele mai cunoscute portaluri româneşti. Aceste parteneriate permit afişarea mesajelor text ETARGET la începutul rezultatelor căutării în motorul de căutare, pe primele poziţii în secţiunea catalogurilor şi lângă articolele relevante (articole care sunt legate de tematica mesajului).
„Pentru a educa publicurile cu privire la acest tip de advertising şi pentru a poziţiona sistemul ETARGET ca unul inovator dar şi eficient, avem nevie de parteneri puternici şi de încredere. Ne-am ales partenerii strategic, din convingerea că această colaborare va fi una extrem de productivă şi va veni în întâmpinarea cerinţelor clienţilor noştri.”, a declarat Duşan Urban, Country Manager ETARGET România.
Reţeaua de portaluri partenere ETARGET s-a extins până în acest moment la 38 – pe unele dintre ele reclama clienţilor poate fi deja afişată, pe altele procesul este în curs de implementare. Printre acestea se numără kappa.ro, ziare.com ele.ro, acasa.ro, rol.ro, zoohoo.ro, etc.
{mosloadposition user10}