HARA- Ambasadori SOS
Nu este un an de cand, intr-o zi de februarie, am intalnit pentru prima oara trupa Hara.
Erau in sala mea de sedinte, seara, si nu imi venea a crede ca e asa.
Seriosi, fara atitudine de vedete, cu deschidere si dorinta de a afla mai multe despre activitatea SOS Satele Copiilor.
Incercasem sa ne intalnim mai multe saptamani la rand, dar iata se producea minunea. Erau aici si nu au stat o jumatate de ora. Ci ne-a prins noaptea discutand, schitand strategii, vorbind despre nevoi, dar si despre rezultate.
Desi nu se dadeau dusi le-am zis: gata, acasa cu voi, la creatie, ca ne mai intalnim si altadata! Si de aici incepe calatoria noastra comuna.
{viewonly=registered,special}Dar care erau inceputurile? Exact acum un an am primit de la doi oameni cu suflet mare si caritabil o donatie mai putin obisnuita: o melodie de promovare. Nu stiam daca este o melodie, sunt versuri, ori ce altceva cuprindea ea. Am inregistrat donatia, iar pana in februarie cand Hara a preluat intentia si a transformat-o in proiect de succes, nu am facut altceva, pentru ca nu stiam nimic despre showbiz.
Imi amintesc ca atunci cand i-am primit pe baieti in sala mea, le-am recunoscut ca , desi stiam cateva din melodiile lor, nu aveam habar despre ce scosesera nou, album sau alte materiale. Dar le-am si promis ca pana data viitoare ma updatez. Si asa am si facut. Astazi, daca dau examen de licenta din Hara, iau magna cum laudae.
Inceputul a generat un proiect, in care HARA a donat o melodie fantastica, pe care o canta in duet cu Miruna, o fetita talentata de 6 ani din SOS Satul Copiilor Bucuresti. De atunci cantam cu totii “ am aleeees SOS”!
Download melodia
Rolul meu a fost sa folosesc aceasta capodopera in promovarea misiunii caritabile a asociatiei, dar fara costuri.
Si era prima etapa. De ziua copiilor am lansat melodia in direct in cadrul “Duminicii in Familie”. A avut un impact urias.
Si, incurajata, (mai ales ca am si deprins anumite cunostinte despre showbiz) am pornit spre radiouri. Si am reusit. Itsy Bitsy ne-a placut si a difuzat gratuit melodia. Li s-au alaturat alte radiouri locale.
Ce nu am reusit, insa, a fost sa ii conving pe cei de la radiourile nationale sa se alature cauzei sociale si sa difuzeze gratuit melodia. Dar nu renunt, tot ii conving.
Si pentru ca munca baietilor merita rasplatita intr-un fel, pe 4 iunie, in ziua lansarii melodiei, le-am oferit, tot in direct, titlul de Ambasadori SOS, o titulatura onorifica pe care in Romania o mai detine doar dl. Gica Popescu, Ambasadorul FIFA pentru SOS Satele Copiilor.
Dar timpul trecand, si noi ne adaptam la vremuri si adaptam proiectul dezvoltandu-l.
Venea vremea colindelor, iar HARA lucra la un CD cu colinde autentice. Baietii ne-au donat drepturile de folosire a 4 colinde autentice romanesti pentru a le transpune pe un CD si a le utiliza in atragerea de fonduri.
Ce am castigat noi? Cum?
Pai ajutorul lor, oameni de caracter deosebit, cu adevarat modele pentru copiii nostri, a venit dezinteresat si potrivit. De fiecare data cand sunt invitati la emisiuni radio sau TV, baietii nu uita sa vorbeasca despre misiunea lor de Ambasadori SOS si sa sensibilizeze oamenii fata de cauza copiilor in dificultate.
Si nu uita sa viziteze din cand in cand copiii si sa le spuna despre cum e bine sa mergi in viata: drept, pe drumul in care crezi si pentru care trebuie sa muncesti ca sa culegi roadele; ca vedete nu sunt cei ce se dau in stamba prin reviste, ci cei ce lasa munca sa vorbeasca in locul lor! Cati oameni de aceasta factura cunoasteti? Eu sunt mandra ca ii stiu pe ei!
Rezultate? Un advertising value de 70.000 de euro…si o donatie de 3000 de euro, iar acesta e doar inceputul.
E un drum pe care mergem umar la umar, noi ce credem ca “ e usor sa faci bine daca ceilalti te ajuta”!
Cristiana Ionescu, reprezentant relatii publice si strangere de fonduri SOS Satele Copiilor Romania .{/viewonly}
{mosloadposition user10}