La inceputul acestui an, Scala JWT si Kraft Foods Romania au creat o platforma de comunicare inovatoare sub umbrela careia se vor desfasura toate promotiile brandului Jacobs: “Pastreaza Bucuria Momentelor Alintaromate!”. Toate promotiile vor oferi consumatorului mai mult decat garantia unui cadou-surpriza, fie ca este vorba de o cana verde – traditionalul simbol al cafelei Jacobs, de cea mai fina ciocolata, Milka sau de autenticele triunghiuri din ciocolata elvetiana, Toblerone. Ele ii vor oferi o recompensa emotionala, o experienta al carei scop este sa prelungeasca momentul alintaromat Jacobs.
Mecanismul care sta la baza acestor promotii este cel al “prajiturelelor cu ravas”.Consumatorul va gasi, in fiecare cutie promotionala Jacobs, o surpriza la care nu se asteapta.
Prima promotie pe noua platforma a fost conceputa pentru Jacobs Kronung Cafea Prajita si Macinata. In cutia promotionala de Jacobs Kronung, consumatorul gaseste, pe langa cadoul garantat, si un flyer care il provoaca sa raspunda, in scris, la intrebarea: “De ce, in opinia ta, cele mai placute conversatii au loc la o cafea cu Alintaroma?”.
Consumatorii pot trimite povestile lor pe mail sau prin posta. Cele mai frumoase 5 povesti urmeaza sa fie publicate in reviste. Tot aceste povesti vor aparea si pe pachetele de Jacobs Kronung Cafea Prajita si Macinata. Practic, povestea consumatorului va aparea direct pe pachetul cafelei sale preferate, o premiera in ceea ce priveste piata cafelei din Romania.
Cea de–a doua promotie Jacobs pe aceeasi platforma este cea pentru Jacobs Kronung Soluble. Mecanismul este acelasi. In cutie, consumatorul gaseste cadoul garantat, dar si un flyer care il trimite pe www.pauzadecafeajacobs.ro. De aici, el isi poate descarca o aplicatie care ii va trimite, in fiecare zi, la aceeasi ora, cele mai “hot” stiri din: show–biz, economie si cultura. “Conform cercetarilor de piata, solubila este a doua cafea a zilei. Oamenii o consuma, de obicei, la birou, dupa masa, in pauza de cafea pentru a–si recapata energia si cheful de munca. De aici ne–a venit si ideea cu aplicatia. Ori de cate ori iti savurezi cafeaua la birou, Jacobs iti ofera ultimele stiri pentru ca pauza ta sa fie mai placuta.” spune Angela Teodorescu, Senior Account Manager Scala JWT
Platforma promotionala initiata de Kraft Foods si Scala JWT pentru brandul Jacobs este prima de acest gen de pe piata din Romania. Ea se ghideaza dupa ultimele tendinte in comunicare, abordarea fiind una de tip 2.0, in care consumatorul are ocazia de a interactiona in mod direct cu produsul, rezultatul fiind o experienta unica, de neuitat.
La dezvoltarea si implementarea acestor proiecte au lucrat: din partea Kraft Foods Romania – Simona Potecu, Andreea Cotlarciuc, Andreea Bogdan, Nicoleta Florescu , din partea Scala JWT: Mihai Cojocaru – Creative Director, Virgiliu Andone – Head of Art, Andreea Dragomir – copywriter, Bogdan Danailescu – Art Director, Gabriel Avram – Art Director, Angela Teodorescu – Senior Account Manager, Andreea Lupu – Senior Account Executive . Agentia de media pentru proiect: Starcom MediaVest.
{mosloadposition user10}