Mall Promenada, unul dintre cele mai moderne centre comerciale din România, anunță lansarea seriviciului de customer care prin intermediul platformei WhatsApp. Astfel, Promenada își consolidează prezența online, oferind clienților săi oportunitatea de a primi informații în timp real despre serviciile și activitățile de care pot beneficia în centrul comercial.
Astfel, clienții mall Promenada pot adauga, începând cu 29 iunie 2015, un nou prieten în lista de contacte a aplicației WhatsApp. Echipa mall Promenada le va sta la dispoziție la numărul de telefon 0744 246 246, unde aceștia vor primi răspuns în timp real, zilnic, în intervalul orar 09:30 – 21:30.
„Tehnologia ne influențează fi fiecare zi viața, iar integrarea soluțiilor digitale în relația cu clienții Promenada a venit ca un pas firesc pentru eficientizarea procesului de customer care. Pe lângă beneficiul imediat de informare a clienților, acest serviciu ne va ajuta să obținem feedback instant de la cei care ne trec pragul și, astfel, să le putem oferi suport si beneficii în timp real.” a declarat Sebastian Mahu, Center Manager mall Promenada.
Integrarea aplicației WhatsApp în portofoliul de canale de comunicare media Promenada vine ca un răspuns la obiceiurile de informare ale publicului și reprezintă o soluție de eficientizare a procesului de customer care. Clienții vor beneficia de informațiile de care au nevoie, fie că este vorba despre magazinele, evenimentele sau ofertele din centrul comercial.
Lansarea acestui serviciu completează prezența centrului comercial în social media, alături de Instagram, unde mall Promenada are cel mai mare număr de follower-i comparativ cu alte malluri bucureștene, dar și de Facebook, Google+, Pinterest, Twitter și Youtube.
Aflați mai multe informații pe promenada.ro.