În această toamnă, Promenada Mall își consolidează poziția de promotor al brand-urilor locale și își extinde portofoliul cu 8 noi magazine pentru familie, îngrijire și frumusețe, modă, design, susținând în același timp și antreprenorii locali.
Promenada Mall continuă programul Deschis: Pop-up Shop
Pentru a sprijini micii antreprenori români în căutare de spații comerciale, Promenada Mall continuă programul Deschis: Pop-Up Shop la Promenada Mall prin inaugurarea a încă trei noi magazine și îi invită în continuare pe cei interesați să se înscrie în program. Parteneriatul cu Promenada Mall le va oferi acces la facilități speciale, prezență într-unul dintre cele mai importante centre comerciale din București, acces la clienți noi și expertiză din partea specialiștilor de retail și marketing Promenada Mall. Acest program este unul continuu, iar antreprenorii locali interesați să aibă un spațiu de vânzare sunt invitați să aplice ușor, online.
Astfel, clienții Promenada sunt așteptați în noul magazin AZA Boutique, un shop tematic, axat pe obiecte de decor realizate în ediții limitate, în primul magazin al creatoarei de modă Kinga Varga și în Rembrandt Art Centre, un magazin-atelier cu produse de tip arts & crafts și workshop-uri săptămânale pentru copii, tineri și adulți, precum ateliere de desen, pictură manga sau pictură pe haine.
5 noi brand-uri internaționale în Promenada Mall
Promenada deschide Mothercare & Early Learning Centre, un magazin specializat cu articole dedicate părinților, viitorilor părinți și copiilor, cu un sortiment variat, de la produse de îngrijire, haine și până la jocuri menite să susțină dezvoltarea celor mici.
Cele mai noi tendințe în beauty pot fi gasite la My Geisha – celebrul lanț de parfumerii și produse de îngrijire, fondat de Denisa Tănase. Cu un format premium, acest magazin este organizat special pentru a oferi o experiență de cumpărături rapidă, cu raioane create în funcție de tipul de ten și de rutină și consultanți gata să ofere sfaturi. Noul magazin Moon Glow aduce în România trendul internațional al produselor coreene de beauty, într-un spațiu ce oferă cel mai vast sortiment de produse de îngrijire personală, de la cele mai cunoscute branduri din Coreea: LaDor, Dr.Ceuracle, Maxclinic, Beauty of Joseon, Dr.GIunik, Son&Park, So Natural, Isntree sau Purito.
Hub de stil vestimentar, Promenada își extinde portofoliul cu noul magazin Fashion Drop, într-un spațiu inedit, ce pune accent pe experiența de shopping prin integrarea unui decor realizat cu ajutorul tehnologiei avansate, ce proiectează elemente fantastice de imagistică într-o continuă mișcare.
Noutățile toamnei includ și deschiderea unui punct Tabac Xpress și extinderea centrului de wellness Vitality Asian SPA, ce oferă în acest moment 9 camere de masaj și terapeuți nativi din Bali.
Măsuri sporite de protecție în mall pentru #shoppingînsiguranță
Promenada Mall controlează traficul respectând cele mai recente recomandări ale autorităților. Totodată, aerul din centrul comercial este filtrat periodic, asigurând astfel o purificare intensivă a spațiilor.
Promenada Mall: certificat internațional pentru măsurile de prevenție Covid-19
După o serie de verificări de conformitate și îmbunătățiri, Promenada Mall a primit reconfirmarea Certificatului de Conformitate COVID-19 din partea Safe Asset Group (SAG). Obținerea acestei acreditări este dovada că centrul comercial funcționează în conformitate cu standardele sanitare internaționale și le oferă clienților o experiență de shopping în siguranță. Experții Safe Asset Group (SAG), companie suedeză independentă care acreditează siguranța centrelor comerciale din toată lumea, au certificat centrul comercial ca fiind conform normelor de prevenție.
Puteți descoperi campaniile Promenada Mall și pe pagina oficială www.promenada.ro, pe Facebook și Instagram.