Project Agora, cel mai mare marketplace de publicitate pentru publisherii din Europa Centrală și de Est și Estul Mijlociu, a fost lansat în Ungaria și regiunea MENA, în parteneriat cu cei mai mari publisheri din cele două regiuni.
Project Agora Hungary a fost lansat în parteneriat cu Adaptive Media, Ads Interactive, Arukereso.hu, Habostorta, Nosalty.hu, RTL Group și Russmedia, șapte dintre cei mai importanți jucători pe piața de digital din Ungaria, care adună peste 100 de website-uri premium cu un reach total de peste 4 milioane de utilizatori.
Adintop, BNC publishing, Bayt, Sarmady, Al Araby Al Jadeed, Sport360, Adline, șase dintre cei mai mari jucători pe piața de publishing din regiunea MENA au lansat Project Agora MENA alături de cu TailWind, adunând împreună o audiență impresionantă de peste 300 de milioane de vizitatori unici.
Lansările vin în urma succesului obținut de operațiunile din Grecia și România, tări în care Project Agora a derulat în ultimul an sute de campanii de tip programmatic pentru branduri locale și internaționale precum Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, Loreal, Orange, Vodafone sau Unilever.
Succesul Project Agora în România și Grecia, precum și primele implementări din Ungaria și regiunea MENA au condus la o singură concluzie. Publicitatea digitală din regiune se luptă pentru a ieși în afara limitelor impuse de oligopolurile internaționale, pentru a depăși stadiul ad-urilor irelevante și enervante pentru consumatori, ori pentru a oferi loc creativității. Noi vedem Project Agora ca o forță de eliberare și suntem onorați sa contribuim la această viziune nobilă, a spus Odysseas Ntotsikas, Managing Partner TailWind, compania din cadrul Thinkdigital Group care opereză Project Agora.