Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), sărbătorește primul an de la lansarea Project Agora, cel mai mare marketplace de publicitate pentru publisherii din Europa Centrală și de Est și Estul Mijlociu, un catalizator pentru creșterea publicității de tip programatic în piețele emergente.
În acest an, numărul site-urilor partenere ale Project Agora din Grecia, Ungaria, MENA și România a crescut la peste 300, acestea având un reach consolidat de peste 50 milioane de browsere unice. Totodată, aproape 1200 de branduri au beneficiat de o targetare precisă a campaniilor, Project Agora oferind 18 segmente de audiență și o rată de vizibilitate care depășește, în medie, 70 de procente.
Dintre brandurile prezente în Project Agora amintim Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone și Unilever.
În primul an de operațiuni, Project Agora a devenit o forță de eliberare a publicității din regiune, prin lupta continuă împotriva oligopolurilor internaționale, a ad-urilor irelevante și enervante pentru consumatori, precum si a supraîncărcării personalului prin lipsa automatizărilor, ceea ce nu lasă deloc spațiu pentru creativitate în industrie, a comentat Odysseas Ntotsikas, TDG’s Managing Director și Fondator.
Finalul lui 2015 a fost marcat de posibilitatea oferită publisherilor si advertiserilor din România și Grecia de a experimenta MAGIC In-Article video, primul dintr-o serie de formate de publicitate inovative dezvoltate de Project Agora. Plasat în interiorul articolelor, acesta oferă o experiență unică, non intruzivă și captivantă cu brandurile.
Mai multe informații sunt oferite în infograficul atașat.