Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Project Agora a implinit un an de ”Laissez Faire Advertising”

Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), sărbătorește primul an de la lansarea Project Agora, cel mai mare marketplace de publicitate pentru publisherii din Europa Centrală și de Est și Estul Mijlociu, un catalizator pentru creșterea publicității de tip programatic în piețele emergente.

În acest an, numărul site-urilor partenere ale Project Agora din Grecia, Ungaria, MENA și România a crescut la peste 300, acestea având un reach consolidat de peste 50 milioane de browsere unice. Totodată, aproape 1200 de branduri au beneficiat de o targetare precisă a campaniilor, Project Agora oferind 18 segmente de audiență și o rată de vizibilitate care depășește, în medie, 70 de procente.

Dintre brandurile prezente în Project Agora amintim Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone și Unilever.

În primul an de operațiuni, Project Agora a devenit o forță de eliberare a publicității din regiune, prin lupta continuă împotriva oligopolurilor internaționale, a ad-urilor irelevante și enervante pentru consumatori, precum si a supraîncărcării personalului prin lipsa automatizărilor, ceea ce nu lasă deloc spațiu pentru creativitate în industrie, a comentat Odysseas Ntotsikas, TDG’s Managing Director și Fondator.

Finalul lui 2015 a fost marcat de posibilitatea oferită publisherilor si advertiserilor din România și Grecia de a experimenta MAGIC In-Article video, primul dintr-o serie de formate de publicitate inovative dezvoltate de Project Agora. Plasat în interiorul articolelor, acesta oferă o experiență unică, non intruzivă și captivantă cu brandurile.

Mai multe informații sunt oferite în infograficul atașat.

Bucuresti, 22.12.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.