- Libertatea între proprii pereți, sărbătorită în noua campanie de publicitate
Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, lansează o nouă campanie de publicitate, care transpune tematica libertății în contextul propriului cămin – un loc în care nu există regulile sau cerințele din exterior. Astfel, mesajul cheie este „Proiectul tău e doar al tău“, având rolul de a încuraja orice client de a întreprinde proiecte diverse, în care să îşi pună amprenta.
Prin noua campanie de toamnă, care se va defășura la nivel european, Hornbach realizează, din punct de vedere al conținutului, un corespondent al campaniei din primăvara acestui an. Astfel, dacă în luna martie accentul a fost pus pe sentimentul profund de libertate în legătură cu elemente naturale, noua campanie reamintește de această senzație, transpusă între pereții casei, un spațiu familiar, în care te poți lăsa purtat de entuziasmul bricolajului.
“În ultimele luni, am fost preocupați de o temă foarte relevantă, privind gradul din ce în ce mai mare de limitare a libertății personale, prin reglementări sociale, legi și chiar cei patru pereți ai casei – ultimul bastion al individualității noastre”, a declarat Guido Heffels, manager responsabil al departamentului de creație din cadrul Heimat, agenția care creează campaniile publicitare ale Hornbach.
Noul spot video, plin de expresivitate, s-a născut în strânsă colaborare cu regizorul britanic Ian Pons Jewell (casa de producție Anorak, Berlin), reprezentând punerea în scenă a unui pamflet excentric, plin de bună dispoziție și în același timp foarte elocvent, vorbit, țipat și șoptit de către actorul german Bela B., cunoscut în special ca membru fondator al trupei „Die Ärzte“.
Astfel, în cadrul spotului, carismaticul protagonist trece prin trăiri emoționale complet diferite în timpul lucrărilor de bricolaj, de la aroganță, nebunie, ezitare și triumf, până la atitudini şi stări pe care nu și le înfrânează. Campania are în vedere în acest sens un aspect special legat de meșteri, dedicat ritualurilor individuale și unice ale acestora.
“Fără a renunța la umorul specific al Hornbach, noua campanie îți aduce pur și simplu cheful să demarezi un proiect, să faci ceva cu mâinile tale, să creezi, să dai frâu liber propriei personalități”, a subliniat Thomas Schnaitmann, managerul de marketing și comunicare, Hornbach.
În România, campania se desfăşoară pe TV, în mediile online și outdoor, începând cu 16 septembrie. În ceea ce privește Social Media, întregul conținut al campaniei, care va avea hashtag-ul #RitualuriDeLucru, se va regăsi şi pe un microsite dedicat ce va face trimiteri către canalele sociale ale Hornbach.
Spotul campaniei „Proiectul tău e doar al tău“ poate fi vizualizat si aici: www.hornbach.ro/RitualuriDeLucru