Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Proiectul „Magnetico” ajunge din nou la Oradea. Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience – subiectele cheie ale ediției din 2024

Proiectul „Magnetico” ajunge din nou la Oradea. Talent Acquisition Employer Branding și Employee Experience - subiectele cheie ale ediției din 2024

Pe 24 octombrie 2024, BusinessMark invită profesioniștii de HR și Employer Branding din Oradea la o nouă ediție a conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”.

Conferința va reuni 17 lideri din domeniu, ce vor analiza strategiile prin care companiile pot atrage și păstra talentele de care au tot mai mare nevoie, în acest context definit de transformare digitală, automatizare și integrarea inteligenței artificiale în procese și activități.

Proiectul „Magnetico” ajunge din nou la Oradea. Talent Acquisition Employer Branding și Employee Experience - subiectele cheie ale ediției din 2024

În contextul schimbării muncii și job-urilor, învățarea și dezvoltarea sunt mai importante ca niciodată. Angajații au nevoie să își seteze un mindset de învățare continuă pentru a dobândi aptitudinile necesare viitorului muncii, însă și angajatorii trebuie să satisfacă această nevoie prin oferirea de oportunități de în carieră și de creștere la nivel ierarhic. Ce strategii pot fi implementate în dezvoltare, în acest caz? Cum pot îmbrățișa organizațiile și liderii tehnologia, fără a pierde abordarea centrată pe oameni? Cum pot găsi un echilibrul potrivit între automatizare și interacțiunea umană? Cum pot oamenii de HR lucra cu liderii pentru construirea unui mediu de lucru pozitiv, autentic, cu atenție la work-wellbeing?

Conferința va include două sesiuni de prezentări și un panel de dezbatere, iar discuțiile se vor orienta în jurul a trei subiecte cheie: Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience.

Au confirmat prezența la eveniment, în calitate de speakeri:

  • Angelique Slob, Founder, Management Consultant, Future of Work Strategist, Hello Monday Club (Olanda)
  • Tímea Mozgirs, Head of Sales and International Expansion, Blue Colibri International
  • Bogdan Băbălău, Talent Acquisition Manager, Plexus Corp
  • Nicoleta Sotoc, HR Manager, Golde Oradea
  • Adriana Șicon, Group HR Manager, CargoTrack
  • Teodora Marinescu, HR Manager, H. Essers România
  • Oana Todan, Manager Resurse Umane, PGS SOFA & CO
  • Delia Pușcă, HR Manager, Talent Acquisition and Engagement, AstorMueller
  • Claudia Vidican, Human Resources Manager, iwis mobility systems
  • Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
  • Luiza Bijan-Costin, HR Manager, Verdum Romania
  • Olivia Pocioian, HR Service Manager, Global Payroll Operations Europe, Celestica
  • Cătălina Breukers, Business Development Manager, UCMS by AROBS
  • Georgiana Andrei, Director Comercial, Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
  • Eduard Pînzariu, Delivery Director, Smartree
  • Mihaela Colesnic, Tax & Legal Manager, Romanian Software
  • Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR

Moderator al evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Evenimentul va avea loc la Ramada by Wyndham Oradea, în intervalul 08:30 – 15:30 și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

Ediția de la Oradea face parte din seria mai amplă de evenimente „Magnetico”. După edițiile din Craiova, Cluj-Napoca, Pitești, București, Iași, Brașov, din prima jumătate a anului, proiectul continuă cu ediții și în alte orașe: Timișoara (14 noiembrie, Iulius Congress Hall), Sibiu (19 noiembrie, Hotel Ramada).

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să transmiteți un email la adresa: office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 500 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.

Eveniment organizat de BusinessMark
Partenerii evenimentului: colorful.hr, OLX Locuri de Muncă, Macromex, Smartree, Rețeaua de Sănătate Regina Maria, UCMS by AROBS, Chocolissimo, Blue Colibri
Eveniment susținut de: Asociația Firmelor Bihorene, British Romanian Chamber of Commerce
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, Revista Cariere, Portal HR, Revista de HR, angajatorulmeu.ro, PRwave, digital-business.ro, Debizz, Transilvania Business, MATEK, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, Global HR Manager, Revista Piața, spațiulconstruit.ro, România Durabilă, Economistul, Club Economic, Business Voice, Femei în Afaceri, Bănățeanul, Express de Banat, Arad24.net

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.