În aceaste zile a fost demarat al doilea an de implementare în România a proiectului european „Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile” desfășurat sub sloganul „Mai mult gust, mai multă savoare”, cu o nouă serie de intervenții directe dedicate promovării și încurajării consumului de fructe și legume proaspete în rândul categoriilor defavorizate. Peste 700 de beneficiari: copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate din orașele Roman și Medgidia vor lua parte la 9 sesiuni lunare de informare și de gătit.
Pe parcursul celui de al doilea an, vor fi implementate metodologiile aplicate în prima etapă a proiectului potrivit cărora toți beneficiarii implicați vor primi fructe și legume proaspete și variate pe care vor învăța să le pregătească. Medici dieteticieni vor prezenta beneficiile consumului acestora pentru sănătate, iar participanții vor avea acces la un număr semnificativ de rețete tipărite pentru acasă.
„Rezultatele măsurabile deosebite ale primului an de implementare au permis continuarea proiectului în România. Alături de partenerii noștri europeni, de cele 20 de organizații non-profit si de primăriile locale cu care colaborăm, vom dezvolta o nouă serie de acţiuni lunare în cadrul cărora toţi beneficiarii vor pregăti rețete variate pe bază de fructe și legume proaspete, vor interacționa cu nutriționiști, încurajându‑ i să crească consumul zilnic al acestei importante categorii de alimente”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.
Proiectul, o iniţiativă a Comisiei Europene, Direcţia Generală Sănătate şi Consumatori (DG SANCO), este dezvoltat și implementat în România de către compania PRAIS Corporate Communications. Proiectul este coordonat de către compania Babel Strategy & Communications, fiind implementat în comunitățile din alte 2 țări: Bulgaria şi Slovacia.
Despre PRAIS Corporate Communications
PRAIS Corporate Communications este o companie de consultanţă specializată în comunicare integrată şi PR, înfiinţată în 1996, câştigătoare a International Public Relations – IPRA „Golden World Award” şi Grand Prize în anul 1999, la Tokyo, pentru cel mai bun program având ca temă educarea tinerei generaţii pentru o nutriţie sănătoasă. Echipa de consultanţi PRAIS asistă cu dedicație, de peste 18 ani, importante companii multinaţionale şi asociaţii industriale din România sau de peste hotare.
PRAIS Corporate Communications a iniţiat şi implementat peste 2.500 de campanii, evenimente corporative şi de brand. Auditul comunicării interne, strategiile anuale de comunicare internă şi externă, relaţia cu media, brand PR, comunicarea financiară şi de criză, social media, animarea forţelor de vânzare şi cursurile de comunicare sunt doar câteva dintre serviciile oferite clientilor sai de echipa de consultanti PRAIS.
Fidelă culturii sale, PRAIS Corporate Communications a înfiinţat acum 10 ani Fundaţia PRAIS. Compania a creat si implementat 15 proiecte naţionale CSR şi de marketing social dedicate unor cauze sociale majore, care au angrenat milioane de beneficiari: accesul la educaţie, informare şi cultură, promovarea stilului de viaţă sănătos, grija faţă de natură şi protecţia mediului. -O modesta contribuţie adusa pentru a crea un alt fel de progres.