Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Proiectul CSR “Parcurile Viitorului” dezvoltat de

OGILVY România şi Petrom – în topul celor mai bune 5 campanii din Sud-Estul Europei

·    Campania a fost nominalizată în competiţia europeană de comunicare “European Excellence Awards“
·    Finaliştii au fost selecţionaţi din peste 600 de înscrieri

După câştigarea premiului “Golden Award for Excellence” în cadrul PR Award Romania, programul de responsabilitate socială “Parcurile Viitorului” realizat de Ogilvy Group, împreună cu Petrom, este nominalizat la European Excellence Awards în topul primelor cinci campanii din Sud-Estul Europei.
“Parcurile Viitorului” primeşte astfel aprecierea unui juriu internaţional format din peste 30 de specialişti cu experienţă în comunicare la nivel global. Proiectele finaliste au fost selectate dintr-un număr de peste 600 de înscrieri din toată Europa. European Excellence Awards este o competiţie internaţională de comunicare şi relaţii publice, iniţiata de publicaţia Comunication Director pentru a premia excelenţa în comunicare în spaţiul european.

“Parcurile Viitorului este un proiect extraordinar în care echipele  Petrom si Ogilvy au investit mult suflet, dincolo de toate resursele şi de efortul implicat. Numai aşa am reuşit să construim trei parcuri în trei oraşe, simultan, într-un timp record. Este o dovadă de dăruire şi de responsabilitate asumată a întregii echipe”, a afirmat Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group România.

Programul face parte dintr-o amplă platformă de responsabilitate socială dezvoltată de Ogilvy pentru compania Petrom: "Respect pentru viitor". Prin programul “Parcurile Viitorului”, Petrom şi-a propus ca până la sfârşitul anului 2008 să transforme cinci parcuri din România în spaţii reprezentative pentru viitor, create în spiritul protecţiei mediului şi al utilizării energiilor alternative. Trei dintre cele cinci parcuri au fost deja construite într-o perioadă record de timp.

Ogilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy care este parte a grupului WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. În prezent, Ogilvy Group România asigură, prin agenţiile sale specializate, servicii de comunicare 360º – advertising, relaţii publice, marketing interactiv, retail marketing, CRM, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi servicii de strategie şi cumpărare de media.

Bucuresti, 20.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.