Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Proiectul Bucate ca la Carte este pentru a doua oară Lucrarea Lunii în Top 3 ADC

Masa lui Caragiale

ADC România prezintă cele mai bune execuții de Digital, TV, Print și OOH ale lunii iunie. Topul adună în luna aceasta 11 campanii câștigătoare și 9 agenții și studiouri de creație.Proiectele vorbesc despre responsabilitate și nevoia de a fi precauți, despre seriale online, producții animate, ilustrații și rebranding. Lucrarea Lunii iunie este episodul 2 al proiectului Bucate ca la Carte, semnat de MullenLowe pentru Cămara Noastră.

LUCRAREA LUNII

Campania Bucate ca la Carte câștigă pentru a doua oară Lucrarea Lunii & Locul 1 în categoria Digital în Top 3 ADC 2020. Al doilea episod, Masa lui Caragiale, continuă seria lansată de agenția MullenLowe pentru Lidl – Cămara Noastră. Seria urmărește modul în care scriitorii celebri ai literaturii române prezentau în operele lor bunătăți tradiționale locale.

Echipa creativă: Group Creative Directors Silviu Antohe | Art Director & Mihai Costache | Copywriter și Andra Vlăsceanu | Art Director & Andreea Popa | Senior Copywriter.

Masa lui Caragiale

Masa lui Caragiale – o nouă execuție remarcabilă dintr-un proiect remarcabil, de la insight-ul proustian până la madeleinele din instore și un exemplu de cum să deschizi un brand unui target premium. Felicitări echipei!”, declară Alex Negoescu, Group Creative Director | Publicis România & membru ADC*RO.

DIGITAL

Pe Locul 2 în categorie se află campania de lansare a jocului The Last of Us Part II în România. Pentru a celebra momentul, agenția SmartPoint și brandul PlayStation au creat împreună cu Surorile Osoianu un cover românesc al piesei Through the Valley.

Artiștii au interpretat și adaptat soundtrackul cântat de protagonista jocului într-o doină cu accente tradiționale.

Locul 3 al categoriei Digital merge către noul serial online marca MRM//McCann și KFC: The Croppers.

Proiectul prezintă aventurile găștii autonumite The Croppers și modul în care cei patru membri pot transforma orice fotografie în postul perfect de Instagram. Echipa creativă este formată din: Group Creative Directors Corina Ion | Head of Art Directors & Ioana Enache | Copywriter.

Mențiunile categoriei Digital sunt următoarele:

Catalogul de Furturi – un proiect semnat de Mercury 360 pentru Poliția Română.

Catalogul de furturi

Campania de conștientizare evidențiază faptul că imaginile postate pe rețelele sociale în timpul pandemiei expun bunurile de valoare din locuințe, atrăgând atenția infractorilor. Echipa creativă: Alexandru Neculae | Senior Art Director & Camelia Grad | Senior Copywriter.

În categoria Digital are Mențiune și campania de rebranding a Centrului Național al Dansului București, semnată de Daniel&Andrew Studio.

CNDB_Rebranding

Centrul a anunțat schimbarea site-ului pe contul de Instagram ca un gest de apropiere adaptată vremurilor de distanțare socială.

Mențiune în categoria Digital are și campania În familie, facem mereu loc, realizată de MullenLowe pentru Lidl România.

Spotul prezintă pentru prima dată folosirea tehnologiei 3D pentru o campanie de brand Lidl și o primă colaborare între Carla’s Dreams și Irina Rimes pentru coloana sonoră. Echipa creativă: Andra Vlăsceanu | Art Director & Andreea Popa | Senior Copywriter.

TV      

Mențiune în categorie are campania Telekonomie, semnată de Leo Burnett pentru Telekom.

Spoturile campaniei prezintă sfaturile pe care Ghiță Ciobanu i le dă prietenului său Niță pentru a-l convinge că portarea la Telekom este soluția cea mai simplă pentru problemele sale.

Echipa creativă este formată din: Andreas Aron | Group Creative Director, Viorel Holovach | Senior Art Director & Șerban Tudorache | Copywriter.

OOH   

În categoria Outdoor, Locul 1 revine execuțiilor din metrou pentru campania Ascultă-ți corpul.

Regina Maria_Asculta-ti Corpul

Regina Maria și agenția CAP continuă campania Ascultă-ți corpul și explică motivele pentru care trebuie să fim în continuare precauți și responsabili față de noi și de cei din jurul nostru, chiar dacă restricțiile încep să se minimalizeze. Echipa creativă: Attila Hun, Cătălin Rulea | Art Directors & Marius Aldea, Codin Caradimu | Copywriters.

PRINT                                   

Locul 1 în categoria Print are coperta cu numărul 40 a revistei DoR – Vară 2020.

DoR_Vara 2020

Acest număr vorbește despre felul în care s-a resimțit perioada de pandemie, ce provocări a adus și ce schimbări s-au produs. Ilustrația prezintă situația cu care ne confruntăm cu toții și pe care fie o acceptăm cu resentiment, fie o îmbunătățim în avantajul nostru. Echipa creativă: Dan Perjovschi | Ilustrație, Oana Barbonie | Editor vizual & Artemisa Pascu | Designer.

În categoria Print, pe Locul 2 se află coperta albumului By your Side pentru Matthew Sommers și Adam Fuller.

By your Side_Matthew Sommers and Adam Fuller

Designul albumului prezentat pe un disc vinil este realizat de Bogdan Ceaușescu și  Sebastian Pren.

Mențiune în categoria Print are și afișul Documentary Mondays, creat de Daniel&Andrew Studio pentru Centrul Ceh.

Centrul Ceh_Documentary Mondays

Posterul anunță o nouă ediție a programului de proiecții, cu mențiunea că de această dată evenimentul se va desfășura online. În acest context, Documentary Mondays a devenit parte a unui program internațional, organizat alături de Centrele Cehe din Berlin și Londra.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.