La câteva zile de la vernisajul celei mai puternice expoziţii mondiale de fotojurnalism din lume, WPP vine cu o surpriză specială pentru români: proiecţii de filme în Piaţa Universităţii şi sesiuni ShortsUp.
Evenimentele din jurul expoziţiei încep pe 16 mai prin Noaptea Muzeelor, WPP completând experienţa circuitului cultural cu proiecţii de scurtmetraje ShortsUp.
„WPP înseamnă acum cea mai valoroasă expoziţie de fotografie jurnalistică din lume. Impactul cultural şi social al WPP a fost recunoscut şi anul acesta, prin prezenţa Ministrului Culturii la vernisaj. Dar poate însemna şi mai mult. Cu ediția din acest an, începem transformarea treptată a WPP într-o platformă de evenimente culturale. Începem cu proiecţii de filme premiate la festivalurile internaţionale şi sesiuni ShortsUp. Cât despre surpriza anului viitor, deja ne-am apucat de lucru”, spune Cristian Movilă, Președintele Fundației Eidos.
Programul complet:
● 16 Mai – Noaptea Muzeelor, proiecţii de scurtmetraje în parteneriat cu ShortsUp – program 21:00 – 4:00
● DOCU NIGHTS @ World Press Photo
· 17 Mai – Proiecţie War Photographer
· 18 Mai – Proiecţie Call me Kuchu
· 19 Mai – Proiecţie
· 20 Mai – Proiecţie Toto and His Sisters
● 21 – 24 Mai – Seri ShortsUP – program 21:00 – 23:00
Costul biletului pentru proiecţii este de 10 lei şi poate fi cumpărat de la intrarea în expoziţie, excepţie făcând Serile ShortsUP, când costul biletului este de 20 lei.
Expoziţia este deschisă publicului între 8 si 29 mai 2015, în spaţiul special amenajat din Piaţa Universităţii (program diponibil și pe pagina de Facebook), în intervalele:
· Luni până joi de la 11:00 la 21:00;
· Vineri, de la 11:00 la 22:00;
· Sâmbată și duminică de la 10:00 la 22:00.
Peste 2.000 de români au vizitat expoziţia World Press Photo în doar primul weekend de la deschidere.
Parteneri: Fundația Eidos în parteneriat cu Ministerul Afacerilor Extern, Primăria Municipiului București și ThinkDigital.