Poşta Română anunţă că mâine, 2 septembrie a.c., în cadrul proiectului internaţional Pro ACTIN (PROactive Acquis Communautaire Training Initiatives), încep lucrările sesiunii de comunicări „Calitatea serviciilor” (quality of service). Beneficiarele proiectului Pro ACTIN sunt România, Bulgaria, Croaţia si Turcia. Scopul Pro Actin este de a sprijini adoptarea acquis-ului poştal la nivelul acestor tari, îmbunătăţirea monitorizării calităţii serviciilor poştale precum si facilitarea crearii unor relatii stranse intre managerii de calitate din companiile furnizoare de servicii postale membre ale organizatiei PostEurop.
Seminarul se va derula prin comunicări susţinute de specialişti din administraţiile poştale din ţările vestice al Uniunii Europene, urmate de sesiuni de discuţii. Poşta Română este desemnată gazdă a acestui seminar „Calitatea serviciilor” din cadrul proiectului PRO ACTIN, datorită implicării sale active în acţiunile grupului pe probleme de calitate din cadrul PostEurop.
Evenimentul ce se va derula in perioada 2-4 septembrie, este derulat sub egida a doua organizatii importante : Comisia Europene reprezentata de dl Denis Sparas, Manager de Proiect si PostEurop Reprezentata de dl Ingemar Persson, secretar general al PostEurop.
Participarea Poştei Române la proiectul Pro ACTIN se înscrie în cadrul mai larg legat de adoptarea in oferirea serviciilor postale a unei atitudini influentate de exigentele crescute ale clientilor si de apropierea liberalizării totale a serviciilor poştale in anul 2013
{mosloadposition user10}