În perioada 3 noiembrie – 5 decembrie 2014 are loc cea de-a patra ediție a proiectului CompetiţIAA, eveniment organizat de IAA Young Professionals.
CompetiţIAA este un concurs care își propune să ofere studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice, prin simularea unui pitch în fața unor companii reale.
Companiile partenere la ediţia de anul acesta sunt: EY Romania, Kubis, Bergenbier și Federația Română de Fotbal.
„Ca student lucrezi pe multe briefuri fictive la facultate sau la alte proiecte care îţi stimulează zvâcurile creative, dar nu te ancorează în realitatea de business a pieţei. CompetiţIAA răspunde acestei nevoi şi îi aruncă pe studenţii dornici să trăiască adrenalina primului pitch în arena cu cele mai tari branduri. Pentru al doilea an consecutiv avem sprijinul a patru jucători importanţi din piata locală, fiecare cu un brief provocator.” a spus Cătălin Tudor, membru IAA YP și Project Manager CompetițIAA
Studenții care își doresc să participe la acest concurs trebuie să parcurgă următori pași pentru a câștiga:
1. Să se înscrie pe site-ul oficial, la: www.competitiaa.ro, prin completarea formularului prezent pe site. Data limită pentru înscrieri este: 11 noiembrie
2. După completarea formularelor se va realiza o jurizare a participanților pe baza formularelor de înscriere, în final ajungându-se la un număr de 20 de echipe care vor primi un brief de la una dintre cele patru mari companiipartenere.
3. După analiza și evaluarea prezentărilor și soluțiilor propuse de către echipe, se va alege un câștigător pentru fiecare brand. Echipele câștigătoare vor fi răsplătite cu premii în bani, precum şi cu internship-uri din partea partenerilor.
4. Noutatea din acest an constă în brieful special din partea organizației Salvați Marele Ecran. Este un brief care poate fi rezolvat opțional de echipe pentru a câștiga un premiu special.
„CompetiţIAA este cel mai amplu proiect IAA YP şi implică cele mai multe resurse din partea asociaţiei, dar este şi cel mai reprezentativ pentru IAA YP. Mă bucur că putem oferi un context competitiv tinerilor pentru a-şi testa vocaţia şi talentul pentru o viitoare cariera în marcomm, dar şi pentru că le oferim participanţilor acces la branduri, mentori şi traininguri care îi pot dezvolta profesional şi personal. " a spus Ioana Sigarteu, Preşedinte IAA Young Professionals.
Pe lângă posibilitatea de interacționa cu clienți reali și de a expune ideile și părerile în fața unor profesioniști din domeniul marketingului, studenții selecționați au posibilitatea de a participa la workshop-uri și ateliere creative pentru a acumula noțiuni noi, ce vin în sprijinul rezolvării briefurilor.