Dupa un an si jumatate de la lansarea oficiala, Umbrela Verde, campania de responsabilizare sociala fata de mediu initiata de compania United Romanian Breweries Bereprod isi face bilantul pe 2008 si planifica noi actiuni pentru 2009.
In 2008 Umbrela Verde a fost prezenta prin actiuni de ecologizare marca Umbrela Verde, actiuni de sensibilizare a soferilor din trafic referitor la aruncarea gunoiului, precum si o ampla campanie de educare a efectelor actiunilor noastre asupra mediului inconjurator.
Site-ul campaniei, www.umbrelaverde.ro, a oferit tuturor posibilitatea de a se alatura demersului, fie ca este vorba de voluntariat, bloggeri parteneri, soferi responsabili sau oameni care vor sa se informeze asupra protectiei mediului inconjurator.
Programul se bucura in acest moment de sprijinul a peste 300 de volutari din 32 de judete ale tarii si peste 200 de bloggeri parteneri. In plus, 45.000 de stickere cu mesajul "Din aceasta masina nu se arunca gunoi pe strada" au fost distribuite atat prin actiuni punctuale derulate in trafic, cat si direct beneficiarilor, in urma solicitarilor primite prin accesarea site-ului campaniei.
Cele mai des intalnite motivatii pentru care voluntarii Umbrelei Verzi au ales sa se alature campaniilor viitoare sunt legate de necesitatea unei schimbari in atitudinea si comportamentul fata de mediu a celor din jurul nostru, schimbare care sa se reflecte intr-o imbunatatire vizibila a starii mediului inconjurator. Gunoaiele aruncate la intamplare, lipsa spatiului verde, indiferenta unora dintre concetatenii nostri fata efectele pe care actiunile lor le au asupra mediului, dar si teama pentru viitorul copiilor constituie principalele semnale de alarma transmise de voluntarii Umbrela Verde.
Alina Bratu"Bilantul programului Umbrela Verde, alaturi de reactiile celor implicati deja in actiunile noastre, dar si ale celor care doresc sa se alature proiectului sunt mai mult decat incurajatoare. Semnalele de alarma transmise de voluntarii inscrisi pe site-ul campaniei ne demonstreaza inca o data necesitatea desfasurarii mai multor actiuni, inclusiv in plan local, iar in acest sens pregatim pentru anul viitor o noua serie de actiuni marca Umbrela Verde. Le multumim tuturor pentru sustinere", a declarat Alina Bratu, PR Manager URBB.
O realizare importanta a anului 2008 a reprezentarea pentru noi castigarea Silver Award in cadrul competitiei PR Award 2008, la categoria ‘Responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate’.
Site-ul campaniei, www.umbrelaverde.ro este in continuare la dispozitia celor care vor sa devina membrii ai clubului Umbrela Verde si sa sustina campaniile initiate prin intermediul acestei campanii.
Mai multe detalii privind acest program si lista completa a actiunilor Umbrela Verde gasiti accesand www.umbrelaverde.ro/despre-campanie.html
{mosloadposition user10}