Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Programul “Rabla” ajunge si la monitoarele LCD prin intermediul retelelor Flanco si Flanco World

În perioada 30 martie-19 aprilie, clientii magazinelor Flanco pot achizitiona monitoare LCD marca LG cu o reducere de 100 lei, în schimbul unui monitor sau televizor vechi pe care îl reciclează

Flamingo International, al doilea retailer de produse electronice, electrocasnice şi IT&C de pe piaţa din România a lansat o campanie de reciclare prin care oferă în magazinele grupului o reducere de 100 lei la achizitionarea unui monitor LCD marca LG.

Prin intermediul acestei actiuni de buy-back, clientii pot achizitiona un monitor LCD de 19” sau 22”, cu o reducere de 100 lei la predarea unui monitor sau televizor functionabil sau nu, indiferent de marcă. Campania se desfăsoară până în data de 19 aprilie, în toate magazinele Flanco si Flanco World.

”În ultima perioadă, tot mai multe companii s-au implicat în asemenea campanii de buy-back, programele de electrocasnice fiind deja binecunoscute. Acest tip de acţiune trebuie privit ca o oportunitate atât pentru companii, care învată astfel să devină mai deschise fată de nevoile consumatorilor, cât si pentru clienti, care au posibilitatea de a-si înlocui aparatele electronice vechi cu produse moderne, de ultimă generatie, la preturi foarte accesibile. Un alt aspect foarte important este faptul că, prin astfel de programe, sustinem implicarea companiei în actiuni de protectie a mediului”, a subliniat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Campania face parte dintr-un amplu program de reciclare, sustinut de Flamingo International si de mărcile partenere, ce are ca scop atât stimularea vânzărilor, cât si încurajarea comportamentului responsabil în rândul consumatorilor, care pot renunta la electronicele vechi în schimbul unora noi, care utilizează o tehnologie modernă si sunt mai rentabile din punct de vedere al consumului energetic.

De la începutul acestui an, retailerul a lansat campanii de buy-back pentru o serie întreagă de produse, printre care si electrocasnice. Actuala campanie este realizată cu sprijinul Asociatiei Environ si face parte din oferta promotională de Paste pe care Flamingo International o propune clientilor săi.

Bucuresti, 02.04.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.