Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Programul post-universitar pentru experti si consultanti in fonduri europene intra in al IV-lea an

Eurolink

academic

Aventura primului curs de tip post-universitar de medie durata, desfasurat in sistem on-line, destinat in mod expres tuturor celor care doresc sa-si formeze si ateste o formare multi- si inter-disciplinara in domeniile gestionarii, implementarii si evaluarii proiectelor finantate din Fonduri Europene, are deja un istoric si un palmares de 3 ani.

Acest curs a fost initiat de Platforma de Actiune si Interventie Rapida “EU-RO Clearing Funds”- StructuralFunds.ro, partener de dialog consultativ cu Comisia Europeana si ACIS (Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale) in cooperare cu Universitatea Romana de Stiinte si Arte “Gheorghe Cristea” – ugc.ro. Peste 300 de specialisti, traineri, consultanti si experti din cadrul autoritatilor din toata tara s-au initiat sau si-au desavarsit pregatirea in acest sistem flexibil de educatie continua la distanta, girat de unii dintre cei mai reputati experti din domeniu si testat, de-a lungul anilor, prin numeroase sesiuni de training pe viu, editii speciale ale incubatoarelor de afaceri si ale Scolii Banilor Europeni.

In acest context, reamintim ca inscrierile pentru grupa a XV-a care incepe odata cu noul an universitar se afla in plina desfasurare. Dintre avantajele si beneficiile deosebite ale participarii la aceasta programul nostru academic, amintim pe scurt:
– se desfasoara in sistem integral online (pe internet);
– continutul complex al modulelor de curs si al numeroaselor scheme grafice poate fi consultat oricand, conform programului de lucru si ritmului fiecarui cursant;
– depaseste deliberat frontierele rigide acoperite de un singur standard ocupational, oferind in schimb o perspectiva panoramica, aproape exhaustiva si o abordare trans-sectoriala (multi- si inter-disciplinara) asupra tuturor aspectelor legate de redactarea proiectelor de investitii in stil profesionalist, cu finantare/creditare nationala, europeana sau internationala, implementarea, evaluarea si auditul intern/extern al acestora, precum si sistemele necesare de achizitii publice, comunicare institutionala, monitorizare interna, raportare si de relatii publice (PR);
– este incadrat oficial drept un program educational de tip post-universitar intensiv, de medie durata (aprox. trei luni calendaristice) conform sistemului Bologna de tip life-long learning (invatare pe toata durata vietii);
– absolvirea studiilor teoretice si practice respective si-a probat temeinica si relevanta atat pentru cei din sectorul public, cat si din mediul privat prin: punctajele favorabile obtinute de proiectele avansate de participanti sau beneficiarii acestora; incadrarea flexibila in noile echipe de proiect formate; recunoasterea formarii pentru obtinerea unei trepte profesionale superioare; inscrierea gratuita, la cerere, in Baza de Date a Expertilor, Consultantilor si Managerilor specializati in proiectele co-finantate din Fonduri Europene; primirea unei Scrisori de Recomandare personalizata pentru sprijinirea sanselor de angajare a absolventilor.
– se soldeaza cu un Certificat de Absolvire la care i se adauga o Anexa de Studii care marcheaza detaliat toate modulele urmate, numarul de ore afectate si modul in care se asigura evaluarea cunostintelor si abilitatilor;
-furnizeaza informare si consiliere personalizata – in regim de mentorat – asupra intrebarilor si problemelor punctuale intampinate de cursanti, inclusiv prin programarea unei consultatii directe cu unul dintre coordonatorii sau consultantii/trainerii programului educational;
– beneficiaza de o expertiza extrem de variata, pe domenii largi care concura la procesul de accesare – implementare – administrare – lobby in domeniul consultantei, gestionarii si selectarii proiectelor cu finantare europeana;
– confera posibilitatea unei evaluari (si auto-evaluari) individuale, edificatoare si practice, adaptata nevoilor, fara sa necesite prezenta fizica a participantilor;
– acorda facilitati si reduceri atragatoare de participare la celelalte programe de training si la evenimentele/ reuniunile organizate de Fundatia EUROLINK si partenerii institutionali ai acesteia, in special la: Scoala Banilor Europeni, Ziua Europeana a Concurentei si Competitivitatii, forumurile nationale in domeniul Fondurilor Europene, Comunitatea "Managementul Cunoasterii” (Knowledge Management), sesiunile de networking ale consultantilor europeni etc.

Bucuresti, 20.09.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.