Agenția THE PRACTICE aniversează un an de la lansarea programului de internship-uri Seasoned by THE PRACTICE. Foarte apreciat de participanți, proiectul continuă cu o nouă ediție și își propune să-i susțină și în următoarele 4 anotimpuri pe tinerii ambițioși ce își doresc o carieră în comunicare.
PR-ul este o meserie plină de satisfacții, dar și foarte dificilă, cum puțini oameni își dau seama privind din afară. De aceea, THE PRACTICE a creat un program prin care să le fie alături tinerilor care își doresc să experimenteze viața în cea mai premiată agenție de PR românească. În felul acesta, în fiecare sezon, internii pot pune în practică teoria învățată pe băncile facultăților și pot afla dacă sunt compatibili cu specificul stilului de lucru dintr-o agenție de top.
În decurs de un an, la Seasoned by THE PRACTICE au aplicat peste 50 de studenți și proaspăt absolvenți ai facultăților cu profil de comunicare. Dintre ei, în edițiile de până acum ale programului, au fost aleși 8 interni ambițioși și creativi care au arătat că se preocupă în mod deosebit de viitoarea lor carieră în relații publice. În total, ei au petrecut peste 30 de săptămâni în echipa THE PRACTICE.
Toți tinerii au fost implicați în activități variate, pentru a se familiariza cu toate aspectele practice ale domeniului. Astfel, agenția a avut interni în fiecare dintre cele 3 departamente ale THE PRACTICE – PR, Social Media și BTL. Aceștia au participat activ nu doar la documentări și monitorizări, cum se întâmplă de obicei în stagiile de practică, ci și la brainstorming-uri, organizări de evenimente, redactări de texte, proiecte online și multe alte activități interne.
Cu ce rămân tinerii în urma internshipului? Pe lângă experiență, scrisori de recomandare, curaj și multe lecții bune, în fiecare val de internship cel mai receptiv și îndrăzneț participant este răsplătit cu 500 de lei. Ceilalți doi interni sunt și ei recompensați cu cărți esențiale de comunicare sau alte surprize.
„Seasoned by THE PRACTICE este o ințiativă de care ne-am atașat în timp pentru că ne-a adus aproape oameni inspirați, cu mintea proaspătă. Reușita programului de internship se vede și prin faptul că, până acum, doi dintre interni și-au găsit un loc în agenție, fiind angajați la scurt timp de la finalizarea perioadei de internship“, spune Gabriela Lungu, managing partner THE PRACTICE.
Programul Seasoned by THE PRACTICE a fost lansat în 2011. Obiectivul agenției a fost să sprijine tinerii în aplicarea cunoștințelor acumulate în timpul studiilor. Cei care doresc să petreacă cele 3 luni de vară în echipa THE PRACTICE pot trimite până în data de 4 iunie 2012, la adresa seasoned@thepractice.ro, un CV și rezolvarea temelor publicate pe site-ul agenției și pe www.facebook.com/ThePracticeRomania.