este promovat în staţiile de metrou, centrele comerciale, cafenele, saloane de cosmetică, bănci şi aeroporturi
Sub mesajul „În şcoală nu este loc pentru discriminare. Cunoaşte-mă înainte să mă judeci”, Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării (MECI) a lansat, la începutul lunii septembrie, o campanie de conştientizare în cadrul programului „Acces la educaţie pentru grupuri dezavantajate”.
Campania este acum promovată pe ecranele amplasate în staţiile de metrou din Bucureşti, pe cele din toate hypermarketurile din ţară, în aeroporturi, cafenele şi saloane de cosmetică şi bănci.
Astfel, în perioada 1 octombrie – 1 noiembrie 2009, un afiş digital va putea fi urmărit pe plasmele amplasate în cele 44 de staţii de metrou din Bucureşti, dar şi in reţeaua internă de televiziune din 74 cafenele/baruri in Bucureşti şi în Iaşi, 6 aeroporturi, bănci şi pe cele din 8 lanturi de centrele comerciale la nivel naţional, cu care compania ce susţine Programul are contracte. Afişul digital va putea fi urmărit în fiecare zi, la un interval de aproximativ 1 oră, în funcţie de durata calupurilor publicitare specifice fiecărui canal de distribuţie.*
Alte materiale prin intermediul cărora mesajul va ajunge la publicul său ţintă sunt: site-ul www.totilascoala.ro, blogul //totilascoala.wordpress.ro, afişul, newsletterele, broşura „Amintiri din prima bancă” şi un spot video. Elemente specifice şcolii, cum ar fi: tabla de scris, jurnalul, compunerea şcolară, desenul, sceneta etc. se regăsesc în aceste materiale, ca mijloace de exprimare a realităţilor vieţii oricărui elev.
„Dorim, prin această campanie, să transmitem publicului larg faptul că şcoala are un rol extrem de important în modelarea şi corectarea comportamentelor copiilor faţă de colegii lor, care aparţin unor minorităţi”, a afirmat Liliana Preoteasa – Coordonator al Unităţii de Implementare a Programului şi Director în cadrul M.E.C.I.
Pentru mai multe informaţii referitoare la campania “În şcoală nu este loc pentru discriminare”, vă rugăm contactaţi: Simona Bartiş – Specialist Relaţii Publice, Tel.: 0744 671 685, Email: simona.bartis@ldk.ro.
Pentru eventuale informaţii şi sesizări despre proiectele PHARE în România, contactaţi: cfcu.phare@mfinante.ro.
* Conform datelor din sondajele Gallup, aproximativ 43% din populaţia de peste 15 ani a Bucureştiului circulă cu metroul (analiză realizată în octombrie 2008). Aceştia vor avea acces liber la informaţii despre Programul “Acces la educaţie pentru grupuri dezavantajate”, în momentele în care sunt cel mai dispuşi să le citească. Totodată 49% dintre locuitorii peste 15 ani afirmă că fac cumpărături cel putin o dată pe săptămână dintr-un hypermarket, iar alţi 33% fac cumpărături de 1-3 ori pe lună – în total, mai mult de 1,4 milioane de oameni. De asemenea, 50% dintre românii care călătoresc în străinătate aleg avionul ca mijloc de transport. Mai mult, 31% dintre bucuresteni merg cel puţin o dată pe săptămână în baruri şi cafenele, 14% merg de 1-3 ori pe lună – rezultă că peste 750.000 de bucureşteni peste 15 ani frecventează barurile şi cafenelele cel putin o dată pe lună.
Pentru a avea acces la cât mai multe informaţii legate de Campanie, vă rugăm vizitaţi: www.totilascoala.ro.
{mosloadposition user10}