Wave Division dezvoltă programe specializate de consultanţă pentru clienţii săi, prin care brandurile sunt aduse mai aproape de consumatori cu ajutorul consultanţilor specializaţi. Compania are ca obiectiv în 2010 creşterea ponderii proiectelor de consultanţă cu până la 25% din cifra de afaceri, prin diversificarea acestora pentru mai mulţi clienţi şi implementarea lor în mai multe magazine.
În 2009 programele de consultanţă s-au desfăşurat în peste 50 de centre comerciale din ţară însumand peste 36.000 de vizite în teren şi valoarea lor a reprezentat până la 9% din cifra de afaceri a companiei. Prin aceste programe de consultanţă consumatorul este ajutat să afle toate informaţiile despre un brand şi categoria de produse din care face parte, beneficiile pe care le oferă şi modul în care un produs poate răspunde nevoilor sale de consum, astfel încât decizia de cumpărare să se facă în cunoştinţă de cauză.
„Dezvoltăm aceste programe din dorinţa de a-i ajuta pe consumatori să cunoască mai bine brandurile şi beneficiile fiecărui produs, iar astfel să ia decizia potrivită stilului lor de viaţă şi nevoilor de consum. Consumatorul trebuie să vadă în consultantul de la raft un expert care îl informează şi îl ajută să economisească timp şi chiar bani. Pentru companii principalul beneficiu este faptul că prin aceste programe de consultanţă ajutăm brandurile să se prezinte corespunzator şi să se diferenţieze în ochii consumatorilor din mulţimea produselor de la raft” a explicat Codrina Raznic, Client Service Manager Wave Division.
Wave Division oferă programe on-going de training şi coaching consultanţilor săi pe întreaga perioadă a programului, pe parcursul căreia aceştia ajung să cunoască produsele dintr-o gamă, să aibă informaţiile necesare pentru a răspunde diferitelor întrebări care pot veni de la consumatori, să poată identifica nevoia acestora şi să poată face recomandări de cumpărare.
În prezent, Wave Division dezvoltă programe de consultanţă pentru domenii precum Fabric&Home Care, Oral Care, Telecom şi electronice în aproape 60 de magazine din 44 de oraşe din ţară, cu ajutorul a peste 150 de consultanţi, angajaţi permanent. Un program eficient de consultanţă se desfăşoară pe o perioadă de minim un an. Valoarea echipei de consultanţi este dată şi de vechimea în domeniu a acestora, deoarece peste 70% dintre consultanţi Wave Division fac parte din program încă de la începutul lui.